Tehtdk 83 Skrevet 30. Marts, 2022 Er der nogen der kan anbefale en kraftig/bbw mørk pige, gerne med nogle store bløde naturlige bryster. Rachel Diva var min favorit i den kategori, men hende ser jeg nok ikke igen. Men er der nogen der kan anbefale nogen omkring Østjylland og sydover?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cords 201 Skrevet 30. Marts, 2022 Hvad med Indiske Devina: https://annoncelight.dk/showad/335159 Jeg har ikke besøgt hende, men overvejer kraftigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tehtdk 83 Skrevet 30. Marts, 2022 Cords skrev, for 2 timer siden: Hvad med Indiske Devina: https://annoncelight.dk/showad/335159 Jeg har ikke besøgt hende, men overvejer kraftigt Hun er også kraftigt i mine overvejelser. Men at man ikke kan booke i forvejen gør det meget kompliceret for mig da jeg ikke sårn lige kan være spontan pga af arbejde. Og så det faktum at det tager 2 timer og kører derop. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stifmeister 86 Skrevet 30. Marts, 2022 Tehtdk skrev, for 4 timer siden: Er der nogen der kan anbefale en kraftig/bbw mørk pige, gerne med nogle store bløde naturlige bryster. Rachel Diva var min favorit i den kategori, men hende ser jeg nok ikke igen. Men er der nogen der kan anbefale nogen omkring Østjylland og sydover?? Rachel Diva var super lækker. Ved du at hun ikke kommer mere til dk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tehtdk 83 Skrevet 31. Marts, 2022 stifmeister skrev, for 19 timer siden: Rachel Diva var super lækker. Ved du at hun ikke kommer mere til dk? Det var hun. Og det tror jeg desværre ikke, for så ville hun vel næsten være kommet allerede eller? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stifmeister 86 Skrevet 31. Marts, 2022 Tehtdk skrev, Lige nu: Det var hun. Og det tror jeg desværre ikke, for så ville hun vel næsten være kommet allerede eller? Ja måske, eller corona stadig gør det bøvlet at komme hertil ? Eller få turistvisa. Udfordringerne er sikkert mange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tehtdk 83 Skrevet 1. April, 2022 stifmeister skrev, for 16 timer siden: Ja måske, eller corona stadig gør det bøvlet at komme hertil ? Eller få turistvisa. Udfordringerne er sikkert mange. Sjovt der er så mange thaier så hvis lige det skulle være udfordringen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bootylover25 Skrevet 3. April, 2022 Søger præcis det samme! En stor mørk bbw/ssbbw kvinde med en stor mave fortil og en stor røv bagtil. Forstår ikke hvorfor de er så svære at få til DK :/ sctended kisses bbw og cotton candy bbw hvis den slags kvinder kom til dk, ville jeg være helt oppe og ringe Indiske Devina har desværre lukket. Super ærgerligt. Er selv af indisk afstamning så tænker ellers vi kunne være et godt match, hehe spøg til side. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 208 Skrevet 3. April, 2022 Jeg tror i bliver nød til at køre en tur til Fyn hvis i skal opleve en stor mørk kvinde for tiden.... https://annoncelight.dk/showad/340212 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Servciesboy 636 Skrevet 3. April, 2022 Ståpik skrev, for 2 timer siden: Jeg tror i bliver nød til at køre en tur til Fyn hvis i skal opleve en stor mørk kvinde for tiden.... https://annoncelight.dk/showad/340212 Der er 3 kraftige mørke piger i Aalborg, men jeg tror ikke rigtig på dem, der ligger ingen anmedelser på dem, og jeg har forsøgt og skrive pænt og høfligt til dem uden svar, - måske fordi jeg roser deres skønne billeder, og spørger i samme sætning om de er ægte, gider ikke linke dem, find dem selv under Nordjylland på AL knus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tehtdk 83 Skrevet 4. April, 2022 Ståpik skrev, for 21 timer siden: Jeg tror i bliver nød til at køre en tur til Fyn hvis i skal opleve en stor mørk kvinde for tiden.... https://annoncelight.dk/showad/340212 Er der så nogen anmeldelser af hende, for gider heller ikke blive skuffet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tehtdk 83 Skrevet 4. April, 2022 Servciesboy skrev, for 19 timer siden: Der er 3 kraftige mørke piger i Aalborg, men jeg tror ikke rigtig på dem, der ligger ingen anmedelser på dem, og jeg har forsøgt og skrive pænt og høfligt til dem uden svar, - måske fordi jeg roser deres skønne billeder, og spørger i samme sætning om de er ægte, gider ikke linke dem, find dem selv under Nordjylland på AL knus Lidt for langt til Aalborg for mit vedkommende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ståpik 208 Skrevet 4. April, 2022 Tehtdk skrev, for 4 timer siden: Er der så nogen anmeldelser af hende, for gider heller ikke blive skuffet Nej desværre....og efter hendes annonce skulle hun nu være at finde i Svendborg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tehtdk 83 Skrevet 5. April, 2022 Ståpik skrev, den 4.4.2022 at 14:34: Nej desværre....og efter hendes annonce skulle hun nu være at finde i Svendborg. Bare ikke nemt når hun heller ikke svarer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mulle007 35 Skrevet 5. April, 2022 I gamle dage synes jeg der var mange af dem på skelbæksgade, det var en weekend tradition for mig at køre igennem der og samle en op. Men desværre er de heller ikke der mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JustAnotherMan 2 Skrevet 3. Juni, 2024 Indiske Devina ser meget indbydende ud. Men bare svær at lave en aftale med når man kun kan lave aftale på selve dagen og man IKKE har mulighed for at smutte nogen steder med så kort varsel :/. Men det er træls på godt jysk at de der søde kraftige mørke piger bare ikke er nemme at finde, altså dem som man ved er anbefalingsværdige og ikke bare er noget bøvl. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 46 Skrevet 5. Juni, 2024 Kan kun anbefale Devina hvis man er til frodige kvinder, det er rigtigt at man skal være fleksibel da hun kun tager sms på dagen. Hun er en dejlig rund og lækker pige og billederne er retvisende. Fik en rigtig gfe oplevelse hvor der også var noget af hendes legetøj med i legen. Kommer helt sikkert igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bøffe 11 Skrevet 14. Juni, 2024 Cords skrev, den 30.3.2022 at 15:53: Hvad med Indiske Devina: https://annoncelight.dk/showad/335159 Jeg har ikke besøgt hende, men overvejer kraftigt Det har jeg hun er meget sød. jeg vil varmt anbefale Devina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 46 Skrevet 14. Juni, 2024 Kan også kun anbefale Devina,sød og rar gp. Rigtig god gfe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JustAnotherMan 2 Skrevet 17. Juni, 2024 Bare ikke nemt at få et besøg i stand når at man skal være fleksibel og det har jeg ikke lige mulighed for at være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg