SpankingSub 1059 Skrevet 29. Marts, 2022 Er jeg den eneste som savner chatten? Admin please 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperdjensen 209 Skrevet 3. April, 2022 (edited) Nej, den er yderst savnet her også. For mig er det en stor grund til st jeg kun relativt sjældent kigger forbi efterhånden. Savner interaktionen med andre herinde. Redigeret 3. April, 2022 af Jesperdjensen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tantra 1627 Skrevet 3. April, 2022 SpankingSub skrev, den 29.3.2022 at 21:21: Er jeg den eneste som savner chatten? There is no chat here on eroguide, but the travelnetwork had linked an external chat page for eroguide users. I think it can be found under : Hyggesnak... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14288 Skrevet 3. April, 2022 Tantra skrev, for 14 minutter siden: There is no chat here on eroguide Nej, ikke nu, men det har der været og den er savnet. Skurvognen er fin, men du har reelt ingen idé om, hvem du skriver med, da den ikke er koblet op med vores brugernavne herinde, det gør den for mig utryg at bruge. Ligesom samtalerne bliver stående efter man er logget ud. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg