Hop til indhold

Recommended Posts

Av av av.

Amadea

Jeg havde kørt en god time, for at besøge Amadea. Ingen problemer med kommunikationen og jeg havde meldt min ankomst som hun også besvarede fint. Da jeg ringede på døren var det Natasha som åbnede døren og stak hovedet frem og hun fortalte at Amadea havde travlt og at hun var i gang med at blive kneppet og først er ledig om 4-5 timer (jeg havde 1 min forinden skrevet med hende og holdt ved parkeringen i ca 3 min., så ingen var altså gået ind.

Da jeg spørger ind til andre ledige var svaret, nej, de havde alle travlt (selvom Natasha stod lige foran mig og tilsyneladende ikke havde travlt  haha).

Jeg har vitterligt ingen idé om årsag til afvisningen. Jeg har aldrig har problemer med mine besøg og har besøgt stedet flere gange….

Nå, men jeg besøgte i stedet Olivia - til et hurtigt blæs. Så I får lige en hurtig review:
15 min SF 500kr

stedet er ikke særlig diskret og da man køre igennem en smal vej med sideliggende forhandlere. Heldigvis kom jeg ved en 19 tiden, hvor de havde lukket.
Jeg blev tilbudt bad, hvilket jeg tog imod.

Jeg vil helt klar sige, at hun ser bedre ud på billeder, men da hun havde briller på, “skjulte” det lidt, det mindre kønne. 
Rigtig fin krop, som jeg synes billederne afspejler fint. Vil dog sige hun har lidt mere rundt om maven. 
Hvis du vil have et hurtigt bj uden kondom så er det ok. Der var minimal hånd, hun sørgede fint for spyt. Lidt for mekanisk blow (op og ned). Hun tilbød at jeg kunne stå op, så jeg kunne komme på hendes bryster, imens hun samlede dem, hvilket gav en fin oplevelse. Men jeg kunne godt fornemme, at hun bare ville have det overstået.

hun forlader DK om 2 dage og umiddelbart lød det ikke til, at hun kom tilbage (huk talte ikke så godt engelsk).

MEN hold kæft jeg er ærgelig over oplevelsen “med” Amadea - jeg havde haft hende i sigte i lang tid. :(

Redigeret af sean4321

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ah for en skod oplevelse i Herlev, men stedet har også et ry for at være first come, first serve. Så tidsbestilling er vist en joke derude.
Skal lige siges at jeg ikke har været der,  og at det med tidsbestilling eller manglende deraf der har holdt mig fra stedet indtil videre.

Tak for anmeldelsen

I forhold til Olivia, du nævner billederne, så vil lige høre hvilket billede passer bedst af hendes ansigt nr. 4 eller 5?

Del dette indlæg

Link til indlæg
½angel skrev, for 28 minutter siden:

Ah for en skod oplevelse i Herlev, men stedet har også et ry for at være first come, first serve. Så tidsbestilling er vist en joke derude.
Skal lige siges at jeg ikke har været der,  og at det med tidsbestilling eller manglende deraf der har holdt mig fra stedet indtil videre.

Tak for anmeldelsen

I forhold til Olivia, du nævner billederne, så vil lige høre hvilket billede passer bedst af hendes ansigt nr. 4 eller 5?

Synes 4 og 5 er to forskellige faktisk. Men ligner helt klart 4, men bare ikke ligeså køn. Du kan godt bruge billede 1, som værende passende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fint @sean4321 men en fin anmeldelse der desværre kun er brugbar bar et par timer, indtil Amadea har læst den og skiftet navn.

Kunne du ikke i fremtiden lade være med at blive fristet af Eroguides ringe tiltag med at anvende et navn/link tekst i stedet for et link ,

image.png.49f748129c737981884a20abdd3bca10.png

eller bare skriv linket begge steder hvis du har problemer med at få dit link til at fungere, på denne måde kan vi altid søge efter pigens grund annonce: 60381, men kun hendes navn

Jeg har desværre ingen ide om hvorfor Eroguide har introduceret denne mulighed, specielt da deres søgninger ikke tager skjulte links med deres søge resultater

men igen tak for tippet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
sean4321 skrev, den 29.3.2022 at 20:47:

Av av av.

Amadea

Jeg havde kørt en god time, for at besøge Amadea. Ingen problemer med kommunikationen og jeg havde meldt min ankomst som hun også besvarede fint. Da jeg ringede på døren var det Natasha som åbnede døren og stak hovedet frem og hun fortalte at Amadea havde travlt og at hun var i gang med at blive kneppet og først er ledig om 4-5 timer (jeg havde 1 min forinden skrevet med hende og holdt ved parkeringen i ca 3 min., så ingen var altså gået ind.

Da jeg spørger ind til andre ledige var svaret, nej, de havde alle travlt (selvom Natasha stod lige foran mig og tilsyneladende ikke havde travlt  haha).

Jeg har vitterligt ingen idé om årsag til afvisningen. Jeg har aldrig har problemer med mine besøg og har besøgt stedet flere gange….

Nå, men jeg besøgte i stedet Olivia - til et hurtigt blæs. Så I får lige en hurtig review:
15 min SF 500kr

stedet er ikke særlig diskret og da man køre igennem en smal vej med sideliggende forhandlere. Heldigvis kom jeg ved en 19 tiden, hvor de havde lukket.
Jeg blev tilbudt bad, hvilket jeg tog imod.

Jeg vil helt klar sige, at hun ser bedre ud på billeder, men da hun havde briller på, “skjulte” det lidt, det mindre kønne. 
Rigtig fin krop, som jeg synes billederne afspejler fint. Vil dog sige hun har lidt mere rundt om maven. 
Hvis du vil have et hurtigt bj uden kondom så er det ok. Der var minimal hånd, hun sørgede fint for spyt. Lidt for mekanisk blow (op og ned). Hun tilbød at jeg kunne stå op, så jeg kunne komme på hendes bryster, imens hun samlede dem, hvilket gav en fin oplevelse. Men jeg kunne godt fornemme, at hun bare ville have det overstået.

hun forlader DK om 2 dage og umiddelbart lød det ikke til, at hun kom tilbage (huk talte ikke så godt engelsk).

MEN hold kæft jeg er ærgelig over oplevelsen “med” Amadea - jeg havde haft hende i sigte i lang tid. :(

Amadea er besøgt herfra for efterhånden længe siden. Hun er virkelig en lækker pige. Jeg fik en god time med hende. Men på det sted må man bare tage chancen. Der er altid en del piger på vagt og de ser alle ret godt ud og man bliver præsenteret for alle ledige piger. Dem jeg har prøvet havde alle gode sex-skills og var ikke berøringsangste. Husker dog kun navnene på  Gigi og amadea... så de er nok værd at besøge igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...