Hop til indhold
69lover

FORÅRSKNALD med Anna & Tukta - Fredericia

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/228712

Hey Boyz 

Efter en periode med meget arbejde, blev jeg mindet om at kroppen og lillemand trængte til at komme i PLUS+ igen, så tænkte jeg det må Tukta kunne hjælpe mig med, men hallo

hvorfor så ikke snuppe Anna med - så er der jo pludselig 2 af det hele MUMS... Fik lavet en aftale sidst på formiddagen hvor vi alle stadig var friske - SKØNT. 

Jeg har kunne se at der her på EG på det sidste har været lidt kritik af Tukta, at hun skulle være for prof - men efter min mening gør det ikke spor hun gør sit bedste for at tilfredsstille ens ønsker 

så godt hun kan HVERGANG (Tak Tukta, jeg værdsætter dit arbejde)  

Anna havde jeg ikke mødt før, tror jeg ikke ! - kan ikke helt huske det ... Anna har lidt mere sul på kroppen sådan lidt hvalpet og er yngre end Tukta. Hun har 2 flotte meloner som er hjulpet lidt på vej

ikke noget som genere mig. Hun er en smule behåret men blivet skønt naturligt våd og smager fint - for pokker jeg kunne blive ved med at slikke, fingre måtte jeg desværre ikke bruge ØV,

og kys var tante kys ØV, jeg kunne godt have snavet i hende rigtig. Jeg ville ønske at pigerne var med på lidt pigesex også, det kunne være lækkert - men det kommer måske en dag ? 

* Sted:  OK, med mulighed for bad før/efter 

* Pris: Den er OK - Spørg efter et godt tilbud 

* Massage: 4 hænder er dejligt, med skøn pirring undervejs som sætter pikken over I´et

* Anna: Vi skal have en tur mere, bliver dejlig våd og smager MUMS godt 

* Tukta: Med dig går jeg ikke galt i byen, vores kemi sammen er et KÆMPE PLUS og du levere hvergang.

2 piger: Er bare sjovere og dobbelt af det hele - lidt pigesex kunne være lækkert... 

God tirsdag og kom nu bare afsted

69lover

Del dette indlæg

Link til indlæg
69lover skrev, for 9 timer siden:

* Pris: Den er OK - Spørg efter et godt tilbud 

De skriver da kr.2000.- for 2 piger i en time, er det ikke tilbud

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...