Hop til indhold

Recommended Posts

Guest 69manden
Bosse1910 skrev, for 30 minutter siden:

Hej da jeg skal en tur til sjælland er jeg faldet over dette link. Det rykker i banditten ved konceptet, men vil gerne høre om der er nogen der har været forbi. Er det kun blow eller inkluderer det også sex som jeg synes prisen indikerer.

https://annoncelight.dk/showad/339467

Tag og prøv lykken, jeg ville også gerne,men der er godt nok langt fra Valby kbh,til at komme derned, når man ikke har bil

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ser pænt skummelt ud, synes jeg. Jeg kan ikke være sikker, men billederne antyder for mig at pigen er lidt af en stakkel... Misbruger eller lettere udviklingshæmmet f.eks... Hun har skrammer på knæet. 

Jeg ville holde mig langt væk, og jeg spørger mig selv hvorfor nogle mænd finder det tillokkende..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ebden_jj skrev, 1 time siden:

Det ser pænt skummelt ud, synes jeg. Jeg kan ikke være sikker, men billederne antyder for mig at pigen er lidt af en stakkel... Misbruger eller lettere udviklingshæmmet f.eks... Hun har skrammer på knæet. 

Jeg ville holde mig langt væk, og jeg spørger mig selv hvorfor nogle mænd finder det tillokkende..

Giver dig fuldstændig ret, jeg ville også holde mig langt væk da det lyser langt væk af udnyttelse og måske at hun ikke er den skarpeste kniv i skuffen.

kim

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sådan er vi jo forskellige, det er måske heller ikke god stil at dømme pigen uden at kende hende. 

Håber der er nogle der har været der 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 3 timer siden:

Jeg kan ikke være sikker, men billederne antyder for mig at pigen er lidt af en stakkel... Misbruger eller lettere udviklingshæmmet f.eks... Hun har skrammer på knæet. 

Jeg kender ikke omtalte pige og hendes situation, men blot til info: skrammer på knæ og andre steder har jeg haft efter fald på cykel, havearbejde, nærkontakt med kæledyr, sex på ujævnt underlag mv

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været i kontakt med dem uden dog at få lavet en aftale. Der var ikke noget/nogle alarm klokker der ringede. Ej heller når jeg ser deres annonce.

For mig ligner det bare en kvinde i 40 års alderen som er meget petit. Ligesom der står. Så når det en dag passer og jeg er på de kanter vil jeg bestemt besøge dem. 

Personligt syntes jeg det er knapt så pænt at dømme en kvinde fordi hun har skrammer på knæ at hun så nok er handicappet eller er udsat for tvang. 

Hvis/når jeg kommer forbi sender jeg et røgsignal om beretning er på vej. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 4 timer siden:

Det var vældig hurtigt du gik fra selverkendt komplet uvidenhed, til fordømmelse af hende, hendes livssituation, mental-tilstand, og de kunder der måtte tænde på hende..

Det er sgu en ommer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Liv skrev, for 6 timer siden:

Jeg kender ikke omtalte pige og hendes situation, men blot til info: skrammer på knæ og andre steder har jeg haft efter fald på cykel, havearbejde, nærkontakt med kæledyr, sex på ujævnt underlag mv

Det er helt korrekt. For mig er det bare flere ting i kombination. Ordlyden i annoncen, billederne (hvad sker der for det med at sætte billedet af pigen ind i skærmen på bærbaren? Wtf?), pigens udseende, knæet...

All-round bare creepy vibes, IMO. Jeg håber da virkelig jeg tager fejl.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...