Hop til indhold

Madonna Holsted

Featured Replies

Skrevet

Og er der eventuelt nogen, der har fået malet vægge af hende, og kan sige, om hun gør det grundigt? Det er jo ellers ikke til at få en håndværker i disse tider. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Hej jeg har besøgt hende da hun var i huset ved Videbæk.

Hun er en ældre dame, så billederne er virkelig ikke for nylig.

Men sikke en oplevelse. Hendes krop er stadigvæk fast og flot, over gennemsnit i forhold til alderen (spurgte ikke ;-) )

Service var i top og som alle spaniere gir hun den altså god gas på lagnerne, jeg blev ikke skuffet.

Hun snakker udmærket engelsk og er meget serviceminded.

Jeg kan anbefale at man besøger hende og priserne er fornuftige.

God fornøjelse

Skrevet

Hej !!

har virkelig også overvejet et besøg!! Men hvad er hendes rigtige alder vil i sige ? Hendes røv er jo alt for lækker !

Skrevet
Peter sagan skrev, for 5 timer siden:

Hej !!

har virkelig også overvejet et besøg!! Men hvad er hendes rigtige alder vil i sige ? Hendes røv er jo alt for lækker !

Forsigtig gæt er slut i 40'erne, men det er kun ansigtet. Kroppen er virkelig i god form og du bliver næppe skuffet over røven ;-)

Tag og besøg hende og bidrag til tråden bagefter, er jo rart når vi er flere til at vurdere oplevelserne

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.