Hop til indhold
BigDaddiz

Kort rapport fra Hamborg

Recommended Posts

Her er sidste nyt fra Hamborg:

Babylon er i gang igen. Men med 3 piger og 4 gæster er der ikke meget at løbe efter. (Fik det at høre af en tysker der havde været der)

Atmos var hellere ikke at anbefale. Ham jeg talte med havde været der i en time, så gav han op og tog til Harmony. Få piger og ikke særlig hyggeligt kommenterede han.

Harmony:

Man skal fortsat bære maske og vise coronapas ved ankomst. Muligt at en ændring kommer 4. april. Masken kan falde efter man har betalt de 70 euro i entre.

Mellem 12 og 20 piger på arbeide afhængig af ugedag. På plussiden: Diana, Renata, Julia, Alice. På minussiden: Emily, Bianca.

Regne med at betale 100 euro for en halvtime. Så inkluderer det kys og sut.

Maden er ok og drikkevarene billig hvis du ikke skal køre bil derfra. (Fadøl er gratis)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker lige jeg vil komme med et rapport om Harmony og Atmos

Harmony

blev besøgt lørdag aften kl. 23:00, der var vel 10 piger og halv så mange mænd. Så en sløv omgang, men fik besøgt 2 piger. Koster standart nu 100euro for bj uden og sex i en halv time. 

ATMOS 

belv besøgt søndag aften omkring kl. 22:00 hold nu kæft en sløj omgang. Der var 6 piger og 15 mænd. Så pigerne var konstant på rum så fik dem ikke rigtig at se. Blev kun til et rum besøg bare for at få lettet trykket. Var der i en times tid da det var pænt dårligt. Pris er 100euro for 30min som standart.

Konklusionen må være at Hamburg fkk er ikke oppe i gear, men harmony kan gå an da der er ok med piger men Atmos er sgu ikke et besøg værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jabe

Nogen der ved hvor mange piger der er feks en onsdag eller torsdag? Hvilken af de to dage vil i anbefale at komme? Eller er andre dage bedre?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jabe skrev, den 1.8.2022 at 10:15:

Nogen der ved hvor mange piger der er feks en onsdag eller torsdag? Hvilken af de to dage vil i anbefale at komme? Eller er andre dage bedre?

Hej Jabe, jeg planlægger en tur på Babylon imorgen onsdag, så kan jeg da Give en status 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jabe
Midtjylland/Kbh skrev, den 2.8.2022 at 11:39:

Hej Jabe, jeg planlægger en tur på Babylon imorgen onsdag, så kan jeg da Give en status 

Mange tak :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...