Hop til indhold

Recommended Posts

Havde længe kigget på Amelias annonce, og besluttede mig for at hun skulle besøges. Hurtig og let kommunikation ved bestilling af besøg. Jeg bookede en ½ time for 600, stedet er let at finde og nogenlunde anonymt. Billederne af Amelia i hendes annonce, er meget vellignende, hun er en meget smuk pige, lidt til den kraftige side og udstyret med de dejligste bløde og naturlige bryster og en god røv. Hun er sød og let at tale med, god til engelsk. Hun siger hun er fra Rumænien. Første et godt blowjob, så en tur i 69éren og så sex i forskellige stillinger, hun er meget berørings venlig. Til slut et godt Hj til afslutning. Hun vil alt det bedste for en, gør en ære ud af at man har et godt og dejligt besøg. Det var virkelig "value for money", og jeg kommer meget gerne på besøg igen. Hun siger hun er her en lille måned endnu.

Amelia

Hopper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hopper skrev, for 58 minutter siden:

Havde længe kigget på Amelias annonce, og besluttede mig for at hun skulle besøges. Hurtig og let kommunikation ved bestilling af besøg. Jeg bookede en ½ time for 600, stedet er let at finde og nogenlunde anonymt. Billederne af Amelia i hendes annonce, er meget vellignende, hun er en meget smuk pige, lidt til den kraftige side og udstyret med de dejligste bløde og naturlige bryster og en god røv. Hun er sød og let at tale med, god til engelsk. Hun siger hun er fra Rumænien. Første et godt blowjob, så en tur i 69éren og så sex i forskellige stillinger, hun er meget berørings venlig. Til slut et godt Hj til afslutning. Hun vil alt det bedste for en, gør en ære ud af at man har et godt og dejligt besøg. Det var virkelig "value for money", og jeg kommer meget gerne på besøg igen. Hun siger hun er her en lille måned endnu.

Amelia

Hopper

Hun ser dejlig ud. Kysser hun mon?

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 4 timer siden:

Hun ser dejlig ud. Kysser hun mon?

Jeg ved det ikke, spurgte ikke. Spørg, hun svarer hurtigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg husker hende som lidt større end på billederne. Men sød  pige og fin service. 

Dog stank der så meget af parfume, at jeg var alvorligt bange for at blive afsløret da jeg kom hjem. Konen var heldigvis forkølet. Af den ene grund kommer jeg ikke igen, eller kunne jeg godt ha fundet på det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Timmer skrev, for 11 timer siden:

Jeg husker hende som lidt større end på billederne. Men sød  pige og fin service. 

Dog stank der så meget af parfume, at jeg var alvorligt bange for at blive afsløret da jeg kom hjem. Konen var heldigvis forkølet. Af den ene grund kommer jeg ikke igen, eller kunne jeg godt ha fundet på det. 

Ikke et problem da jeg var der, blev også tilbudt bad både før og efter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hopper skrev, for 18 minutter siden:

Ikke et problem da jeg var der, blev også tilbudt bad både før og efter.

Det gjorde jeg også, men mit tøj lugtede. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...