Bobby12 25 Skrevet 28. Marts, 2022 Nogen der har besøgt hende. Jeg har aftale med hende på onsdag https://sugardaters.com/da/profile/7DoMJ7_AZY 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dinjo 27 Skrevet 28. Marts, 2022 Nej, men håber du skriver et indlæg når du har besøgt hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobby12 25 Skrevet 28. Marts, 2022 dinjo skrev, for 5 minutter siden: Nej, men håber du skriver et indlæg når du har besøgt hende. Skal jeg nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
julle66 12 Skrevet 28. Marts, 2022 Nørt hvad slår du en Hemmeside op for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobby12 25 Skrevet 28. Marts, 2022 julle66 skrev, for 10 minutter siden: Nørt hvad slår du en Hemmeside op for Det skulle meget gerne være link til profilen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3253 Skrevet 28. Marts, 2022 Bobby12 skrev, 1 time siden: Nogen der har besøgt hende. "hende" er nok den mest søgte person her på sitet. Skriv da for pokker Navn og By i overskriften, hvor svært kan det være ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobby12 25 Skrevet 28. Marts, 2022 Pite skrev, for 12 minutter siden: "hende" er nok den mest søgte person her på sitet. Skriv da for pokker Navn og By i overskriften, hvor svært kan det være ? Det er noteret. Men kender du Hende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 28. Marts, 2022 Bobby12 skrev, for 6 timer siden: Jeg har aftale med hende på onsdag Nej, men håber du skriver et indlæg når du har besøgt hende. Skal jeg nok Skal vi gætte på, at dem, der måtte kende hende, allerede nu har givet hende et praj om, at hendes onsdagsgæst agter at offentliggøre hans oplevelse af sit besøg. Hvis hun er en "rigtig" SB, tvivler jeg på, at hun gennemfører aftalen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bobby12 25 Skrevet 28. Marts, 2022 Casten skrev, for 8 minutter siden: Nej, men håber du skriver et indlæg når du har besøgt hende. Skal jeg nok Skal vi gætte på, at dem, der måtte kende hende, allerede nu har givet hende et praj om, at hendes onsdagsgæst agter at offentliggøre hans oplevelse af sit besøg. Hvis hun er en "rigtig" SB, tvivler jeg på, at hun gennemfører aftalen. Dejligt med alle de brugbare kommentarer jeg får på mit opslag..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nieels 14 Skrevet 29. Marts, 2022 Bobby12 skrev, for 10 timer siden: Dejligt med alle de brugbare kommentarer jeg får på mit opslag..... der er sjældent nogen herinde som ved noget om nogen på sugardating , Men de ved noget om kommaer overskrifter og negative erfaringer Håber du får en god oplevelse , og undskyld jeg spammer din tråd ) 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg