Hop til indhold
ellob

Hottie hat fået et nyt fan idag

Recommended Posts

Hendes fan er mig, jeg er dybt imponeret over hendes åbenhed, smil øjne og generelle kærlige tilgang til os some kunde wow!!

og sikken en indlevelse og smil, fik jeg nævnt smil <3 

Jeg ved godt mange har skrevet om hende, men seneste indlæg jeg kan finde er fra februar,, og hun fortjener En positiv anmeldelse mindst en gang om dagen❤️

super fed detalje at Hottie tilbyder noget at drikke når man ankommer og i den potentielle pause imellem runde 1 og 2

Hvis jeg havde penge nok ville jeg booke hende 24/7 alle dage hun var i Danmark, men heldigt for jer er jeg en fattigrøv

pas godt på hende, hun fortjener kun det bedste, både fra jer og i livet ❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg
ellob skrev, for 1 time siden:

hun er her altså 2 uger eller sådan endnu,.. få så de ben på jorden og kom afsted! nogen ting skal man ikke snyde sig selv for.. hun er en af dem

Der er alligevel et stykke fra Kbh til Aarhus :shock:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah
GP_Nyder skrev, for 19 minutter siden:

Der er alligevel et stykke fra Kbh til Aarhus :shock:

Hun er turen fra kbh til Aarhus værd lad mig sige det sådan ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
ellob skrev, for 11 timer siden:

Hendes fan er mig, jeg er dybt imponeret over hendes åbenhed, smil øjne og generelle kærlige tilgang til os some kunde wow!!

og sikken en indlevelse og smil, fik jeg nævnt smil <3 

Jeg ved godt mange har skrevet om hende, men seneste indlæg jeg kan finde er fra februar,, og hun fortjener En positiv anmeldelse mindst en gang om dagen❤️

super fed detalje at Hottie tilbyder noget at drikke når man ankommer og i den potentielle pause imellem runde 1 og 2

Hvis jeg havde penge nok ville jeg booke hende 24/7 alle dage hun var i Danmark, men heldigt for jer er jeg en fattigrøv

pas godt på hende, hun fortjener kun det bedste, både fra jer og i livet ❤️

Havde været perfekt hvis overskriften havde heddet noget så simpelt som: "Hottie fra ÅRHUS osv osv osv" så havde jeg ikke lige behøves at klikke på et link først. Kommer jo ikke bare sådan lige til Århus jo.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest N10Ah

Så er jeg kommet hjem fra et besøg hos Hottie og jeg kan kun være enig i denne positive anmeldelse af hende :)

Jeg tror dette er mit besøg nummer 20 hos hende eller sådan noget, men hun bliver ved med at imponere mig hver gang en Time med hende bliver aldrig kedelig, og selvom jeg har besøgt hende op til en del gange nu, så er hun lige så fantastisk som første gang jeg besøgte hende sidste år.  

som der bliver nemt bliver man altid tilbudt noget at drikke, og et bad inden magien starter. Jeg er nok ikke den bruger her på eroguide der har været i denne erotiske verden i længst tid, og jeg tror også jeg er en af de yngste i klassen, men jeg har besøgt en del piger efterhånden og jeg mener når jeg siger at ingen af dem jeg har besøgt har slået Hottie’s service eller gfe. Hun er tilstede og nærværende fra man træder ind af døren til man går ud af døren igen.  Hun er virkelig en lækker pige, hun er virkelig sød og serviceminded. Hun er også virkelig sjov og har en fantastisk humor, og så har hun altså også en virkelig charmerende latter, hun er bare generelt mega charmerende :) endnu engang har jeg fået en dejlig souvenir med hjem og det er hendes dejlige duft.

til jer der kommer fra København og skal til Århus, og elsker en god solid gfe og vil besøge en pige der er nærværende fra start til slut som giver nogle dybe kys så giv Hottie et besøg hun er hele turen værd ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...