Hop til indhold
Intimmassøren

Spild af tid og penge og tid i Esbjerg

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/308086

besøgte hende og må sige det var en meget trist oplevelse. Så smart pengene var leveret inden start stoppede den søde venlige stemme som var i telefonen og da jeg ankom. 
Mega dårligt blow med kondom og meget lidt service mindet ! 
Man måtte ikke røre og man  måtte ikke dit og dat. Hun lukker kun døren op for at modtage dine penge og er slet ikke tilstede. 

Redigeret af Intimmassøren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Intimmassøren skrev, den 28.3.2022 at 11:29:

https://annoncelight.dk/showad/308086

besøgte hende og må sige det var en meget trist oplevelse. Så smart pengene var leveret inden start stoppede den søde venlige stemme som var i telefonen og da jeg ankom. 
Mega dårligt blow med kondom og meget lidt service mindet ! 
Man måtte ikke røre og man  måtte ikke dit og dat. Hun lukker kun døren op for at modtage dine penge og er slet ikke tilstede. 

Wow… hvornår besøgte du mig ? jeg har så ikke været på meget længe men havde den sjovt nok kort på i går , uden at lave noget da jeg lukkede den ned igen.. 30 min efter er dette skrevet herinde … Hvis du vil hate på mig så skriv en sms istedet . God dag

Del dette indlæg

Link til indlæg
MissC skrev, for 4 timer siden:

Wow… hvornår besøgte du mig ? jeg har så ikke været på meget længe men havde den sjovt nok kort på i går , uden at lave noget da jeg lukkede den ned igen.. 30 min efter er dette skrevet herinde … Hvis du vil hate på mig så skriv en sms istedet . God dag

Ikke samme dag jeg besøgte dig som jeg skrev anmeldelsen. Men så din annonce og ville fortælle andre om min oplevelse !!! 
Kan se der ligger flere anmeldelser herinde på dig med noget at det samme. Havde jeg da bare selv læst dem !! 

Redigeret af Intimmassøren

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lidt pudsigt at du opretter en ny bruger for at lave en hate på mig… hvorfor i Søren sagde du ikke noget ved besøget? Det havde nok hjulpet på det hele 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du kan finde gode og dårlige anmeldelser på rigtig mange piger, men desværre er det ofte de dårlige folk vælger at sætte fokus på… måske som MissC foreslår, at tage den under besøget eller bare sende en sms efterfølgende, havde været en ide? Måske det havde givet en fornuftig forklaring eller noget bedre - bare en tanke. 
Det virker noget underligt med en hel ny profil der skriver en anmeldelse der om noget der er sket for længe siden… 

Heldigvis er der også os der har haft rigtig gode og dejlige oplevelser med hende <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
MissC skrev, for 33 minutter siden:

Lidt pudsigt at du opretter en ny bruger for at lave en hate på mig… hvorfor i Søren sagde du ikke noget ved besøget? Det havde nok hjulpet på det hele 

Ellers kan jeg jo ikke fortælle om min dårlige oplevelse !! 
og tage den med dig prøvede jeg faktisk også !! 
Så jeg vil bare hjælpe andre til at bruge deres penge på noget andet / bedre oplevelse. 
Og nu må det være op til folk selv for du begynder at spilde min tid !!! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Måske har du haft en dårlig oplevelse, men det undrer mig du skriver blow var med, for hun giver gerne blow uden.

Nu kan oplevelsen heller ikke ha været helt ringe, for det må være et stykke tid siden du besøgte hende .

Jeg er kun blevet godt behandlet de gange jeg har besøgt hende. 

Hun tilbyder det hun tilbyder og som fremgår af annoncen.

Nu er et besøg altid balancerert ud fra 2 personer, hvor af du er den ene 50 %

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kan nikke genkendende til trådstarters beskrivelse. Jeg har også været der. Når først penge var betalt. Var servicen ovre. Måtte intet. Ikke røre intet og virkeligt dårligt blow. Gik derfra uden at få noget ud af det.  Det var simpelthen bare for ringe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, for 21 timer siden:

Måske har du haft en dårlig oplevelse, men det undrer mig du skriver blow var med, for hun giver gerne blow uden.

Nu kan oplevelsen heller ikke ha været helt ringe, for det må være et stykke tid siden du besøgte hende .

Jeg er kun blevet godt behandlet de gange jeg har besøgt hende. 

Hun tilbyder det hun tilbyder og som fremgår af annoncen.

Nu er et besøg altid balancerert ud fra 2 personer, hvor af du er den ene 50 %

Tak P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...