Hop til indhold
drmabuse

Nika eller Mila Sweet?

Recommended Posts

Kære Brødre,

Som overskriften antyder så er jeg i tvivl om hvem af de to yndige nymfer jeg skal besøge. Jeg har tidligere besøgt Mila Sweet og det var en forrygende oplevelse, samtidigt har jeg læst meget godt om Nika og hun virker meget tiltrækkende på sine billeder. Derfor vil jeg meget gerne høre, særligt fra dem som er så heldige at de har været sammen med begge piger for at høre hvem I foretrækker og hvorfor. Det sikre valg er for mig Mila, men nogle gange skal man prøve noget andet end det sikre valg, så jeg hører meget gerne om oplevelser og input, enten som PM eller som indlæg her. På forhånd tak,  hav em god dag.

Ærbødigst, DrMabuse

Del dette indlæg

Link til indlæg
drmabuse skrev, for 9 minutter siden:

Kære Brødre,

Som overskriften antyder så er jeg i tvivl om hvem af de to yndige nymfer jeg skal besøge. Jeg har tidligere besøgt Mila Sweet og det var en forrygende oplevelse, samtidigt har jeg læst meget godt om Nika og hun virker meget tiltrækkende på sine billeder. Derfor vil jeg meget gerne høre, særligt fra dem som er så heldige at de har været sammen med begge piger for at høre hvem I foretrækker og hvorfor. Det sikre valg er for mig Mila, men nogle gange skal man prøve noget andet end det sikre valg, så jeg hører meget gerne om oplevelser og input, enten som PM eller som indlæg her. På forhånd tak,  hav em god dag.

Ærbødigst, DrMabuse

Jeg har været hos Nika og hun var ikke særligt interesseret eller indlevet i hendes arbejde. Hun er tiltrækkende og flot, men jeg vil vælge en anden pige hvis jeg var dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Buck,

Tak for dit svar, det er værdsat! ærgerligt med din øv-oplevelse, det smider jo lodder i skålen for gentagelse af Sweet Mila -jeg håber dog at der komme flere input.

Ærbødigst,

DrMabuse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...