Hop til indhold
Vnx

KristinaG - Odense/Harndrup

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/246933 
 

Jeg har simpelthen haft den mærkværdigste korrespondance med denne 37-årige kvinde. Som iøvrigt skriver på meget gebrokkent dansk. 
Jeg skriver høfligt, siger jeg har set hendes annonce og spørger om hun tilbyder hotelmøder om aftenen. 
Dertil får jeg en svinder om at hun ikke arbejder om aftenen. Jeg beklager og siger at det ikke fremgår af hendes annonce, men undskyldte at jeg spurgte. Hun svarede, at hun kun tilbyder i weekender og i hverdagene ind til kl. 16, hvor hun har et almindeligt job. Fair nok. 

Jeg spørger derefter høfligt om hvor tidligt på dagen hun tilbyder møder, og om det så er muligt at besøge hende i Odense/Harndrup. 
Dertil får jeg kun et “OMG!”, og en forklaring om at hun altså arbejder i Jylland til kl. 00 og derfor ikke kan tilbyde møder tidligt - (men hvad er tidligt?) Igen ikke noget der fremgår af hendes annonce, og igen må jeg beklage at jeg spurgte, hvortil jeg får et “Du må har en godt dag”…

Undervejs opfordrede jeg hende til at skrive hvornår hun tilbyder fra og til i sin annonce, så hun kunne undgå disse - åbenbart - trælse spørgsmål, men det fik ikke ørenlyd. 

Moralen må vist være at enten bør visse piger blive bedre til at skrive “åbningstider” i deres annoncer eller så må vi mænd kun stille spørgsmål til det der konkret står i annoncer (hvilket jo ikke er nødvendigt siden det står i annoncen…).

Fortsat god mandag :D
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...