Hop til indhold

Recommended Posts

Big3lover skrev, for 3 timer siden:

Hende her har været et stykke tid i byen........https://annoncelight.dk/showad/304703

Er der nogen som har besøgt hende, og kan berette lidt om pigen derfra?

Hun er ikke 25, med mindre der tillæges moms og afgifter. Men ok sted og service.

Kommer gerne igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
odensefyr skrev, for 18 minutter siden:

er det et af de sædvanlige indiskrete steder?

 

tja, du kan da holde bagved, tænker du så kan regne ud hvor det er

Del dette indlæg


Link til indlæg
FynDK skrev, 1 time siden:

Hun er ikke 25, med mindre der tillæges moms og afgifter. Men ok sted og service.

Kommer gerne igen.

Må jeg spørge....hvordan er hun af højde og drøjde?...

Som thaipiger er flest?.... eller har hun noget som udmærker sig specielt hos hende?

Og skal det forstås sådan, at man kan få en god gang sex hos hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har vist nok været hos hende for relativt nyligt. Når jeg er i tvivl er det fordi det kun er 1. billede, jeg mener at kunne kende fra den daværende annonce. Som en af et af de ovenstående indlæg nævner skal der moms på, og en hel del mere end jeg håber nogensinde at skulle betale. Men når det er sagt er hun en sød og ganske køn kvinde med dejlige, naturlige bryster, og en dejlig, men også lidt moden, ikke helt slank figur. Servicen er ok. Er fået bedre, men jeg fik for første gang nogensinde kun massage med håndtrold, så kan ikke helt sammenligne.

Jeg ved ikke om det er typisk for stedet med upræcise angivelser af alder. Det ligger ned af en sti på siden af huset. Rent og pænt indenfor

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er nok i 40'erne.

Hun er sød og høflig, men hun er meget kedelig, hvad sex og erotik angår. 

Jeg blev ikke tændt hverken under massage eller den efterfølgende forsøg på sex.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...