Investigator 22 Skrevet 27. Marts, 2022 Besøgte Jenny i Fuglebjerg. billederne passer meget godt med virkeligheden, og hun var sød og venlig Blev spurgt til hvad jeg ønskede, og menuen var meget standard, jeg valgte oliemassage, og ville afvente eventuelt ekstra som massage skred frem. hun gav en rigtig god massage, og “tilfældige” strejf på bollerne udeblev ikke, faktisk mindede det meget om min debut for 15-18 år siden.. sådan lidt uskyldigt, og man ventede altid på om det var mulighed for ekstra. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blækspruttemanden 718 Skrevet 28. Marts, 2022 Investigator skrev, for 7 timer siden: .. sådan lidt uskyldigt, og man ventede altid på om det var mulighed for ekstra. Var der så mulighed for det ekstra og hvad blev der eventuelt tilbudt til hvad pris mester investegator Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 623 Skrevet 28. Marts, 2022 Investigator skrev, for 8 timer siden: ventede på om det var mulighed for ekstra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Investigator 22 Skrevet 28. Marts, 2022 Blækspruttemanden skrev, for 6 timer siden: Var der så mulighed for det ekstra og hvad blev der eventuelt tilbudt til hvad pris mester investegator Der var mulighed for ekstra, prisen var som det plejer på landet Jeg fik kun massage, så de ekstra ydelser kan jeg ikke udtale mig om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg