Hop til indhold
Nuddel

Sara og June

Recommended Posts

Positiv anmeldelse. :):rolleyes: fra en glad gris. :rolleyes:

https://annoncelight.dk/showad/333459

Nå, det blev tid til selvforkælelse og det endte med 2 dejlige tøser.

Prisen er jo næsten ikke til at stå for. Men valgte at bestille 30 min med Sara og ombestemte mig hurtigt til begge, i en time. Det hele endte i et kaos af bestilling og var tæt på, ikke at få denne oplevelse med.

Kaos fra start til slut, men med charme. ^_^ forvirring, generthed og ingen plan eller ide om, hvad gør vi.!

Ovenpå, endte neden under og et dejligt underligt bad, med dem begge. Så startede det sjove ellers. Stadig akavet men dejligt.

Jeg var åbenbart første kunde de havde sammen. Begge flotte piger, begge kan de slikke en pik, begge kan de lide sex, June kan lidt engelsk, Sara ikke rigtigt og vi gik lige på. 

Sara startede genert, lidt på afstand. June lagde ud med prikken i munden og skiftede. June snavede mig ned i puden også med fissen mens Sara slikkede og suttedede, i Ca. 15 min. 

Ingen flydende overgang til sex. Finde kondom og rende rundt, stadig med Sara på afstand. Selvom hun ikke svigtede for lidt siden. Pigerne snakkede lidt sammen, jeg anede ikke hvad var det næste og Sara oven på mig. 

Den før generte Sara går her fra, til at være en forelsket skole pige. Hun slipper mig ikke her fra. 

Super sex med begge piger og fuck, de er begge skønne. ( skulle jeg vælge, er Sara min type. :rolleyes:) måtte holde tilbage, for ville gerne have begge.

June røre lidt ved Sare, men så det også det. 

Vi har sexet og der er lidt tid tilbage. De spørger om massage men jeg takker nej. De sørger for mig, renser og nusser. Vi krammer, kysser og snakker og vi nyder hinanden. Alt det akavede er væk et øjeblik. :) Begge er charmerende, flinke og alt hvad de skal være. Og vi slutter af med de giver mig tøj på. 

Til slut. 

Massage: ingen ide. 

Pigerne:

June: 9/10

Sare: 10/10

June er lækker, Sara er mega lækker. Og de begge er ret så charmerende. 

Stedet:

Udenfor: 4/10

Indenfor: bedre. I har nok gættet, det er i lunde. 

Sex: 10/10. Til prisen, ligger de i de sjældne. For mig i hvertfald. 

Tænk. Jeg var så tæt på ikke at møde op. Jeg var så tæt på at gå igen og det endte med, en top 2.  Grundet forvirring og ja, de er måske klar, nu er de klar og så kun måske. + fuldstændig koas og intern snak. Men de leverede, for mig. :rolleyes:

Jeg kommer igen.

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have læst Nuddels fine anmeldelse var jeg på besøg hos Sara og June til 1 times 3kant...2000 kr...jaaa..jooo...pigerne er da meget søde, men jeg synes desværre ikke de kan leve op til de superlativer jeg havde læst... Sara var meget tilbageholdende og June, som nok mere er 35 år tog teten i en lidt rodet affære.

Vi begyndte i badet, hvor jeg fik et ret middelmådigt økoblow af begge damer hvorefter vi gik ovenpå.....her blev det til skiftevis blow, vådserviet, blow, vådserviet, sex, vådserviet etc....ja, jeg kunne blive ved med den ubehagelige vådserviet.....var sgu helt øm i dilleren efter noget tid.....ikke særligt rart.

Jo, de gjorde da hvad de kunne....med det her velkendte, påtagede thai-pleaserskuespil.....men alt i alt blev jeg nok lidt skuffet.

June: 7,5/10

Sara: 7/10

Sex: 6,5/10

Sted/diskretion: 7/10

Gentagelsesfare: 0%

 

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, for 4 timer siden:

Efter at have læst Nuddels fine anmeldelse var jeg på besøg hos Sara og June til 1 times 3kant...2000 kr...jaaa..jooo...pigerne er da meget søde, men jeg synes desværre ikke de kan leve op til de superlativer jeg havde læst... Sara var meget tilbageholdende og June, som nok mere er 35 år tog teten i en lidt rodet affære.

Vi begyndte i badet, hvor jeg fik et ret middelmådigt økoblow af begge damer hvorefter vi gik ovenpå.....her blev det til skiftevis blow, vådserviet, blow, vådserviet, sex, vådserviet etc....ja, jeg kunne blive ved med den ubehagelige vådserviet.....var sgu helt øm i dilleren efter noget tid.....ikke særligt rart.

Jo, de gjorde da hvad de kunne....med det her velkendte, påtagede thai-pleaserskuespil.....men alt i alt blev jeg nok lidt skuffet.

June: 7,5/10

Sara: 7/10

Sex: 6,5/10

Sted/diskretion: 7/10

Gentagelsesfare: 0%

 

Øv, du fik sådan en tur. 

Enig med junes aldre, den er nok 30+. Tænkte ikke lige på det. 

Håber ikke jeg bare var heldig, for der er noget af en forskel. + jeg så en vådserviet en gang, til slut og ikke noget thai skuespil. Så rimelig øv... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
GIANT COCK skrev, den 29.3.2022 at 15:21:

Vi begyndte i badet, hvor jeg fik et ret middelmådigt økoblow af begge damer hvorefter vi gik ovenpå.....her blev det til skiftevis blow, vådserviet, blow, vådserviet, sex, vådserviet etc....ja, jeg kunne blive ved med den ubehagelige vådserviet.....var sgu helt øm i dilleren efter noget tid.....ikke særligt rart.

 

Jeg har oplevet det samme med vådservietter på stedet, dog med en anden pige(Maya). Det er virkelig noget der dræber det sensuelle, når pigen har sådan en ved hånden ved hvert sug. 

Selv efter at man grundigt har badet hjemmefra og på stedet. 

Så bør man overveje sit job i den branche. Jeg håber ikke det lyder usensitivt for jeg forstår udmærket pigerne, som  måske har haft en dårlig oplevelse med andre mænd, men jeg har til gengæld kun prøvet det hos dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...