Hop til indhold
Guest fickenstein

Fickenstein skejer ud i Flensborg

Recommended Posts

Gæst

Beholdningen af sodavand og rødvin ,var helt i bund,så jeg var en tur over grænsen igår.

Benyttede også turen til at skeje ud med ludere,havde en double med to damer på Finkenstrasse og senere et besøg i en af Engelsburgs lejligheder. Beretning følger. Fick..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Beholdningen af sodavand og rødvin ,var helt i bund,så jeg var en tur over grænsen igår.

Benyttede også turen til at skeje ud med ludere,havde en double med to damer på Finkenstrasse og senere et besøg i en af Engelsburgs lejligheder. Beretning følger. Fick..

Altid, som i nyhedsudsendelserne, rart med et prewiev.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Beholdningen af sodavand og rødvin ,var helt i bund,så jeg var en tur over grænsen igår.

Benyttede også turen til at skeje ud med ludere,havde en double med to damer på Finkenstrasse og senere et besøg i en af Engelsburgs lejligheder. Beretning følger. Fick..

En lidt forsinket beretning fra min tur over grænsen torsdag aften,

besøgte Olivia og Nikol på Finkenstrasse 6,tog en halv time med begge piger til ialt 100 euro,begge piger var omkring de 30 og almindelig af bygning,begge piger havde lidt hængende bryster,fik ridetur og blow af begge piger,.,Kneppede olivia i missionær og nikol i doggy .Rigtigt frækt blev det dog aldrig,Nikol er en pige ,derallerede begyndte at sige-you must come now baby,efter 3-4 min.olivia stønner ekstremt liderligt ,men ville ikke tages i doggy.

En oplevelse på det jævne ,og ikke piger jeg vil besøge igen.

Derefter tog jeg ud og besøgte Isabella på glucksburger strasse 64,ny slank pige med babyblød og fast krop,hendes ansigt hører dog ikke til de kønneste.-Igen en oplevelse på det jævne og ikke en jeg vil besøge igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...