Hop til indhold

Prostata massage Århus

Featured Replies

Skrevet

Det er lang tid siden jeg har været der.  Lad os bare kalde damerne modne da jeg var der sidst. Det er på jordbrovej. 
8000

Skrevet
  • Author

Ok tak for svar. Overvejer lige og tage en for holdet.

• 3 years later...
Skrevet

Er der nogen der har været forbi Nalee på Jordbrovej 17 for nylig? Jeg overvejer at besøge hende. 

Det kunne være fedt, hvis der er nogen der vil dele deres oplevelse med hende. Skriv evt en pb.

TAK!

Redigeret af Backpacker99

Skrevet

Jeg forsøgte for nyligt. Havde lavet en aftale via SMS på bestems tidspunkt, men da jeg var 100m fra døren, lukkede hun en anden kunde ind. Jeg ved ikke, om hun havde lavet en dobbelt booking, eller om det var en tilfældig der bankede på døren - eller hun er ligeglad med aftaler. Men under alle omstændigheder ikke en jeg vil bruge mere tid på.

Skrevet
Prikken skrev, for 3 minutter siden:

Jeg forsøgte for nyligt. Havde lavet en aftale via SMS på bestems tidspunkt, men da jeg var 100m fra døren, lukkede hun en anden kunde ind. Jeg ved ikke, om hun havde lavet en dobbelt booking, eller om det var en tilfældig der bankede på døren - eller hun er ligeglad med aftaler. Men under alle omstændigheder ikke en jeg vil bruge mere tid på.

Øv. Træls oplevelse

Skrevet

Det kunne også have været mig der bare kom forbi og spurgte hvordan hun havde det og om hun snart var klar igen. Hun er blevet opereret i hånden. Jeg gik kort efter igen. 

Skrevet

Der er to brikse på det sted......

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.