Tyren1 50 Skrevet 27. Marts, 2022 https://annoncelight.dk/showad/281061 Nogen der har været her og hvor ca i Århus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2049 Skrevet 27. Marts, 2022 Det er lang tid siden jeg har været der. Lad os bare kalde damerne modne da jeg var der sidst. Det er på jordbrovej. 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyren1 50 Skrevet 28. Marts, 2022 Ok tak for svar. Overvejer lige og tage en for holdet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Backpacker99 0 Skrevet tirsdag klokken 14:41 (edited) Er der nogen der har været forbi Nalee på Jordbrovej 17 for nylig? Jeg overvejer at besøge hende. Det kunne være fedt, hvis der er nogen der vil dele deres oplevelse med hende. Skriv evt en pb. TAK! Redigeret tirsdag klokken 14:43 af Backpacker99 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prikken 184 Skrevet tirsdag klokken 16:30 Jeg forsøgte for nyligt. Havde lavet en aftale via SMS på bestems tidspunkt, men da jeg var 100m fra døren, lukkede hun en anden kunde ind. Jeg ved ikke, om hun havde lavet en dobbelt booking, eller om det var en tilfældig der bankede på døren - eller hun er ligeglad med aftaler. Men under alle omstændigheder ikke en jeg vil bruge mere tid på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Backpacker99 0 Skrevet tirsdag klokken 16:35 Prikken skrev, for 3 minutter siden: Jeg forsøgte for nyligt. Havde lavet en aftale via SMS på bestems tidspunkt, men da jeg var 100m fra døren, lukkede hun en anden kunde ind. Jeg ved ikke, om hun havde lavet en dobbelt booking, eller om det var en tilfældig der bankede på døren - eller hun er ligeglad med aftaler. Men under alle omstændigheder ikke en jeg vil bruge mere tid på. Øv. Træls oplevelse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
N88 62 Skrevet i går klokken 11:18 Det kunne også have været mig der bare kom forbi og spurgte hvordan hun havde det og om hun snart var klar igen. Hun er blevet opereret i hånden. Jeg gik kort efter igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lang 24 Skrevet i går klokken 11:43 Der er to brikse på det sted...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg