Hop til indhold

Recommended Posts

Hej 

Jeg har noget jeg bestemt må dele med jer 

jeg har prøvet en del angående dominans og ydmygelser slave leg 

Jeg skrev lidt frem og tilbage med Erica om lyster osv og hun foreslog en shopping tur. 
Jeg mødte op på hindes adresse og stod ud af bilen for at åbne døren for hinde. Hun kom ud i lækre streame jeans højhælede og en top der ikke skjulte meget af hindes smukke barm, der til en læderjakke, rigtig fræk kvinde. 
Da hun hen til mig befalede hun mig gå på knæ og jeg fik et halsbånd på, må indrømme jeg kiggede lidt rundt da det var på fortovet udenfor hindes hus. 
Vi kørte til Kolding Storcenter klokken var lidt i 8 så der var heldigvis ikke så mange tilbage.

Jeg stod ud af bilen og åbnede døren for hinde ,så befalede hun mig at gå på knæ og kysse hindes sko på parkeringspladsen.

der efter gik vi ind i centeret og var inde et par butikker i den ene måtte jeg gå på knæ og hun spyttede mig i munden og så skulle jeg sluge det,

efter følgende var vi i Bilka hvor jeg flere gange diskret skulke kysse hindes sko eller modtage hindes spyt. Rigtig pirrende oplevelse 

Hun tog mig også nogle gange i skridtet og fortalte mig hvad jeg var 

det hele diskret men stadivæk offentligt 

inden vi kørte igen fik vi lidt at spise

i Carls junior

vi bestilte lidt at drikke og en lille menu ekspedienten den unge fyr kiggede lidt på mit halsbånd, og smilede forlegent jeg betalte og Erica fyldte lidt cola i det ene af kopperne og bad mig finde en plads 

hun gik selv på toilettet, da hun kom tilbage var koppen helt fuldt og hun satte det til mig, og bad mig fylde hindes tomme kop,

hun satte den ene fod op i midt skridt og kiggede på mig og sagde at jeg jo gerne ville smage hinde 

så bad hun mig drikke hindes pis med lidt cola i, pisse frækt 

da den unge fyr kom med maden blev han ikke mindre forlegen af at se hvor hun havde foden.

hun tog min burger og løftede toppen og lavede en rigtig stor spytklat i burgeren inden jeg skulle spise og drikke det hele.

der efter kørte vi tilbage undervejs bad hun mig stoppe og trække bukserne af inden vi kørte videre

da vi kom til bage parkerende vi ved butikken over for  hvor hun bor og hun bad mig spille pik medens hun spyttede på mig og tig fat i mine brystnipler og nappede.

jeg kom med en stor ladning ud over rat osv 

vi talte lidt om turen osv inden hun gik gav hun mig et kys på kinden og tog en finger og kørte gennem spermen på rattet og stoppede den i min mund 

hun forlod bilen med et stort smil 

Rigtig fed oplevelse der kalder på gentagelse og er også sket 

kan varmt anbefale hinde 

https://annoncelight.dk/showad/316645

 

 

 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren A

Fed oplevelse og lidt vildt. 
 

Har selv for år tilbage mødt Erica sammen med hendes veninde i det offentlige. 
 

Jeg skrev, og de var på vej ud af døren for at handle, og vi blev enige om, at mødes tæt på der de skulle handle. En fed og lidt anderledes oplevelse. 
 

Hun er rigtig lækker og vanvittig fræk. Ved også godt, at hun kan være meget dominerende og nok også for meget for min smag. Men der var nok lidt forventningsafstemning, der ikke helt var på plads :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg blev fanget noget efter det første besøg hos Erica 

så da jeg var i Esbjerg skrev jeg om hun havde tid
Hun gav mig ordre til at købe lidt ind inden jeg kom.
Da jeg ankom blev jeg straks sendt ind i Hindes legeru,
der bad hun mig om at klæde mig af og ligge på knæ ved siden af sengen, mens hun gik ud.
efter et stykke tid kom hun ind og gav mig kraver på placeret kæde for at trække mig ind.
hun sad på sengen og ydmygede mig verbalt og fik nogle berøringer med pisken, der spyttede lidt i munden på mig
efter et stykke tid gik hun ud i køkkenet og kom ind med en fanta og et stort papkrus,
hun spurgte, om jeg kunne huske sidst
Jeg nikkede og hun sad på sengekanten og tissede i koppen indtil den næsten var fuld og hun fyldte lidt fanta og bad mig drikke. bagefter tog hun fat i kæden og trak mig ud af huset vi gik over pladsen til min bil og hun låste op og bad mig tage varerne med ind.
huset ligger ikke langt fra vejen, så forbipasserende kunne se mig nøgen i snor hvis de kiggede ind i indkørslen 
bagefter skulle jeg støvsuge og vaske gulvet i gangen.
under observation
igen beordret til at drikke min cocktail.
og var blev beordret på knæ i lege rummet
hun drillede mig og bad mig lege med mig selv efter et stykke tid hun tog et stearin lys  og dryppede ned over mine stive pik og kugler
bagefter skulle jeg spille pik mens Hindes fødder drillede mig, jeg sprøjtede ud over Hindes fødder og ben men ramte også tæppet og så blev hun sur og gav mig et par strøg med pisken, jeg fik ordre til at slikke op både på føder og gulv
da vi var færdige var hun blid og tog fanta og spurgte om jeg ville have lidt at skylle efter med.

ja tak sagde jeg og så satte hun flasken og og gav sig til at tisse i kruset igen og bad mig drikke det rent inden hun fyldte en lille smule fanta i og sagde at resten var til hjemturen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nysgerrig321 skrev, for 2 timer siden:

Du kunne jo trykke på det og finde ud af det...

Vrøvle-svar?:D

Stiller spørgsmålet fordi jeg ikke kan få linket til at virke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...