Guest Søren A Skrevet 27. Marts, 2022 (edited) Lidt inspireret af Jennifer’s tråd om forskellige lyster, så kom jeg til at tænke på, hvordan jeg egentlig har ændret mig markant de sidste år. Måske I andre kan nikke lidt genkendende til det i forhold til jer selv, selvfølgelig Bevares, jeg kan stadigvæk besøge en pige/kvinde til helt almindelig sex med gensidig fransk, samleje og tilmed måske også med kys en sjældent gang også. Men i størstedelen af mine besøg har jeg en mere underdanig tilgang til det. Er faktisk lidt i tvivl om, hvordan det startede, måske blot lidt tilfældigt fordi en helt almindelig GP var mere styrende end normalt. Men er faktisk i tvivl om, hvordan det startede. Jeg er ikke til dominans med smerte, bindelege osv. og besøger sådan set heller ikke dominaer. Har prøvet det, og det var ikke mig. Nej, helt almindelig GP’er, som nødvendigvis ikke reklamere med, at de er vild med at bestemme/styre/eje en mand tænder mig helt vildt. Jeg skriver pænt til dem og forklarer min fetish, og langt de fleste vil gerne gøre det og dem der ikke vil skriver pænt, at det ikke er noget for dem. Jeg har haft gang i en helt masse forskellige rollespil med helt almindelig søde GP’er og nogle af dem relativ simple fantasier, men for mig vildt frække. Jeg forsøger virkelig at begrænse mig selv i at købe “sex”, da det godt kan løbe lidt løbsk for mig, og jeg er også lykkedes sådan nogenlunde med det. Det er lykkedes mig, at falde for et par frække piger, som er eminent gode til de her spil. De er hamrende dygtige til det, de er smukke og de er frække i deres udstråling, sind og mund. De er begge to i Aalborg hver 2. - 3. måned og når jeg besøger dem (en af gangen) så ved jeg ikke på forhånd, hvad jeg skal. De bestemmer over mig og overskriften er sådan set bare, at jeg skal “worshippe” dem. Og hvad det så indebærer, det ved jeg ikke på forhånd. Det er en meget pirrende måde, at besøge dem på, og det er rigtig fedt synes jeg. Jeg kan også godt lide, at selvom de ikke er i min by, så kan jeg altid forvente et svar, hvis jeg lige sender en hilsen og jeg bliver som regel også lige mindet om, at jeg tilhører dem - med et glimt i øjet. Jeg tror at grunden til, at jeg godt kan lide at lave de her rollespil/dominerende lege med almindelig piger og ikke dominaer er, at der er en mere “drillende” og knap så alvorlig mine når vi leger. Og jeg tror de synes det er lidt sjovt med de her lege, og der er som regel plads til et lille grin under legen også eller i hvert fald bagefter Er nogle af jer andre også lige så “skøre” som mig i forhold til at lave sådan nogle lidt sjove og frække rollespil? Redigeret 27. Marts, 2022 af Søren A Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3625 Skrevet 27. Marts, 2022 Jeg har en, over længere tid, kørende rollespils fantasi med en gp, hvor hun agerer krævende men lidderlig sted søster. Det er der kommet mange frække og spontane lege ud af. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksen 248 Skrevet 28. Marts, 2022 Søren A jeg har samme fetish som dig. Ønsker ikke at blive slået, nedgjort eller domineret, men elsker at blive “brugt til nydelse”. På det seneste har strapon, golden shower og facesitting meldt sig blandt fantasierne. Noget der bestemt ikke fyldte noget hos mig for 5-10 år siden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg