Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
ThaiAAAnonym skrev, for 2 timer siden:

Der er langt imellem anmeldelser og efterlysning er af thai massage i Aalborg.

Er der nogle steder der er værd at besøge for tiden?

Har overvejet en af disse to:

https://annoncelight.dk/showad/337660

https://annoncelight.dk/showad/319842

Førstnævnte fik en ekstremt dårlig anmeldelse da hun var i Odense, så hende vil jeg fraråde. Billederne er vist heller ikke ægte.

Sidstnævnte sted har jeg prøvet, men ikke med hende på billederne. Fik ikke afslutning da prisen var for høj og pigen for kedelig. Men hende på billederne kunne jeg godt tænke mig at prøve. Husk at checke om prisen for deres B2B er med afslutning, da det lyder som et godt tilbud.

Skrevet
ThaiAAAnonym skrev, for 2 timer siden:

Der er langt imellem anmeldelser og efterlysning er af thai massage i Aalborg.

Er der nogle steder der er værd at besøge for tiden?

Har overvejet en af disse to:

https://annoncelight.dk/showad/337660

https://annoncelight.dk/showad/319842

Jeg besøgte først nævnte,  Mona/Hidy for et par dage siden i Aalborg centrum og jeg havde en vidunderlig oplevelse. Virkelig god sex. Lækker behåring på missen og berøringsvenlig. Om billeder er af hende tør jeg ikke sige, men de ligner pigen man møder. Jeg vil i alt fald gentage mit besøg.

Skrevet
  • Author
Den Lange skrev, for 5 timer siden:

Førstnævnte fik en ekstremt dårlig anmeldelse da hun var i Odense, så hende vil jeg fraråde. Billederne er vist heller ikke ægte.

Sidstnævnte sted har jeg prøvet, men ikke med hende på billederne. Fik ikke afslutning da prisen var for høj og pigen for kedelig. Men hende på billederne kunne jeg godt tænke mig at prøve. Husk at checke om prisen for deres B2B er med afslutning, da det lyder som et godt tilbud.

Okay.

Ellers andre steder du kan anbefale? Er ligeglad med FP. Går mere op i af det er lidt diskret (ikke direkte på Vesterbro) og at massagen også er OK.

Skrevet
ThaiAAAnonym skrev, for 7 timer siden:

Okay.

Ellers andre steder du kan anbefale? Er ligeglad med FP. Går mere op i af det er lidt diskret (ikke direkte på Vesterbro) og at massagen også er OK.

Nej, jeg har meget begrænset erfaring fra Aalborg og har selv søgt herinde uden at finde nogle interessante steder.

• 1 month later...
Skrevet
Julemand79 skrev, den 27.3.2022 at 09:15:

Hej.

Hvis det er en yngere model så skulle du prøve Emmi 

Bryst størelse A

https://annoncelight.dk/showad/291671

Massage ok 

B to B ok

sex ikke testet i nu .

rimlige priser 

og ja der er en bagdør :-)

Tak for dit gode råd. 

Efter et par hektiske måneder primært udenlands (ja, også involveret GP'ere, LOL), kunne jeg mærke, at både krop og hovede længes efter at få stressniveauet ned, afspænding, kærlige hænder, en dulmende stemme og et sødt ansigt at kigge på: Altså thaimassage !  

Mine personlige erfaringer er, at niveauet i Aalborg har været virkelig lavt i adskillige år, så jeg søgte noget inspiration og fandt dit hint til den lille klinik i indre Nørresundby. 

Og jeg er helt enig, Emmi er både smukkere end billederne på hendes annonce viser, og med fin både massage og indlagt B2B. Der var også plads til en del snak.
Og trods den centrale beliggenhed (hvis man kan sige det om nogensomhelst adresse i Nørresundby) med P-pladser lige udenfor. 
Det er ikke sidste gang jeg besøger hende.

Redigeret af autobahn

• 3 weeks later...
Skrevet
autobahn skrev, den 7.5.2022 at 16:26:

Tak for dit gode råd. 

Efter et par hektiske måneder primært udenlands (ja, også involveret GP'ere, LOL), kunne jeg mærke, at både krop og hovede længes efter at få stressniveauet ned, afspænding, kærlige hænder, en dulmende stemme og et sødt ansigt at kigge på: Altså thaimassage !  

Mine personlige erfaringer er, at niveauet i Aalborg har været virkelig lavt i adskillige år, så jeg søgte noget inspiration og fandt dit hint til den lille klinik i indre Nørresundby. 

Og jeg er helt enig, Emmi er både smukkere end billederne på hendes annonce viser, og med fin både massage og indlagt B2B. Der var også plads til en del snak.
Og trods den centrale beliggenhed (hvis man kan sige det om nogensomhelst adresse i Nørresundby) med P-pladser lige udenfor. 
Det er ikke sidste gang jeg besøger hende.

har bestemt mig til også at prøve søde Emmi. Går hun hele vejen altså samleje?

• 3 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.