Hop til indhold
Servciesboy

Julia Holstebro

Recommended Posts

Hejsa

Jeg var sammen med Julia, da hun var i Rørbæk i sidste uge.

Julia er en sød og rar pige på 42 år og kommer fra den dominikanske republik , jeg var sammen med hende sidste år, nu har hun tabt 19 kg, jeg kumme faktisk godt lide hendes figur, hun havde også nogle større bryster. Vi startede  stille og roligt med og drikke en sodavand, hun fik pengene og jeg fortalte lidt om eroguide, og hun var helt ,ed på jeg gerne ville skrive en god anmeldelse , så den kommer her:

som nævnt er Julia sød og rar, og har nogle dejlige bryster, og en god fisse, og så slutter det positive her, hun er som nævnt sød og rar, men vil gerne have det overstået, så efter 5 min lyder  det come  now , det er no,go for for mig, jeg forstår ikke de GP,er der bare gerne vil have os ud igen, så der kan komme en ny kunde, som måske ikke kommer, hvis vi derimod får en god behandling kommer vi igen igen igen .

Det kan godt være pigerne ikke helt frivilligt er her, men jeg har også et arbejde, som jeg nogle gange ikke rigtig gider ,men så lukker jeg bare øjenene og tænker på noget rart, så,går det, jeg har givet det råd til flere GP,er inkl også Julia.

Hendes billeder passer ikke med dem hun er på annoncen, det påtalte jeg også over for Julia, men jeg ved ikke rigtig om pigerne selv styrer annoncerne.

Gentagelse ,nejtak , anbefaling tja, hun er bedre en end selvspiller.

knus

https://annoncelight.dk/showad/323829

Del dette indlæg

Link til indlæg
Citat

Det kan godt være pigerne ikke helt frivilligt er her, men jeg har også et arbejde, som jeg nogle gange ikke rigtig gide

Hvis det er dit indtryk, hun ikke er "helt frivilligt", er der vel noget, du bør gøre. Og det er at fremføre en klagesang. Hold da op...

Del dette indlæg

Link til indlæg
oros skrev, for 5 timer siden:

Hvis det er dit indtryk, hun ikke er "helt frivilligt", er der vel noget, du bør gøre. Og det er at fremføre en klagesang. Hold da op...

Når man kender forholdene i 3 verdens lande og især her under/ efter Coronaen, er der ikke mange muligheder for uuddannet piger, så jeg tror de hellere vil være hjemme og have en god forretning, fremfor og være GP i Danmark

Jeg ved ikke havd jeg skal gøre ved den udfordering , har du et bud nu du var så frisk og skrive, jeg bør gøre noget.

knus

Del dette indlæg

Link til indlæg
Servciesboy skrev, for 13 timer siden:

Når man kender forholdene i 3 verdens lande og især her under/ efter Coronaen, er der ikke mange muligheder for uuddannet piger, så jeg tror de hellere vil være hjemme og have en god forretning, fremfor og være GP i Danmark

Jeg ved ikke havd jeg skal gøre ved den udfordering , har du et bud nu du var så frisk og skrive, jeg bør gøre noget.

knus

Du kunne fx kontakte politiet og fortælle dem om din bekymring og bede dem udføre et velfærdsckeck. 

Når politiet udfører velfærdsckeck så går de kun op i pigens velfærd, de spørger ikke ind til skat og den slags 

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg
PiaV skrev, 1 time siden:

Du kunne fx kontakte politiet og fortælle dem om din bekymring og bede dem udføre et velfærdsckeck. 

Når politiet udfører velfærdsckeck så går de kun op i pigens velfærd, de spørger ikke ind til skat og den slags 

Knus Pia

Præcis!

Hvis pigen er tvunget til sexarbejde, og det er den fornemmelse, man går med som kunde, så er det sidste, man skal da at beklage sig over hendes service. Ærlig talt..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...