Hop til indhold
Glad dreng

sexzoe nu Holstebro

Recommended Posts

Kunne osse godt tænke mig besøge hende. Tror der var nogle anmeldelser fra Holsted, hvor hun også arbejder.

Har kun haft kontakt over sms og tror hun er et besøg værd, selvom hun tydeligvis ikke kan engelsk. men hvis du smider lidt til benzinen vil jeg da gerne se om jeg kan besøge hende i weekenden her ;-)

Hvis du selv besøger hende må du gerne lave en anmeldelse herinde :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skrev til hende igår, men har ikke fået svar fra hende. Er spændt på om andre har mere held. Plejer ellers at få svar når jeg kontakter GPer rundt omkring 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest ReeferMadness
Bosse1910 skrev, for 1 time siden:

Skrev til hende igår, men har ikke fået svar fra hende. Er spændt på om andre har mere held. Plejer ellers at få svar når jeg kontakter GPer rundt omkring 

Har skrevet til hende tidligere og fik hurtigt svar. Vi kunne ikke finde et tidspunkt at mødes dog. Kunne dog godt finde på det, hvis lejligheden tilbyder sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har lige besøgt hende. 

Pluser:

-hus pent og rent 

-da er alm lys på værelset 

-hun ser bedre ud endt på billeder 

-150 cm og 50 kg stemmer 

-store babser og fyldig numse samt tynd talie

-Vil blive skikket 

-dejligt glat skind 

Generalt man få hvad man ser på billeder og måske lidt mere. 

Minuser:

- hun er ikke til kys og kæle krame eller generalt berørning (dog fik jeg lidt lov) 

-kan slet ikke engelsk 

-massage uden olie lotion whatsoever så ikke serlig godt. 

-maskin blow

-maskin sex

-meget tørt der er ingen liv i pigen. 

Så det er op til en selv om man gider eller ej for mig kunne det ligeså godt være en dukke 

Har til gengæld været hos maya for nogle mdr. sidden og hun kan klart anbefales ligeså lille bare med mindre babser og numsen til gengel 100 gange frække

Del dette indlæg

Link til indlæg

det lyder noget suspect med begge 2, en ting er de ikke engang kan stave til vejnavn en anden de enslydende priser på samme lokation

personligt ville jeg hoppe over

gad vide om det er Beluga kaviar der er som ekstra :P

Redigeret af gøffe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vestkystfyr skrev, for 13 timer siden:

Nej det er en fejl hun har en mis

Dejligt vil gerne prøve hende ser ud til hun rejser på torsdag men har sagt kommer igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...