Hop til indhold
Guest Lasselas

Miss Lilou-Marlou ___ Anal training and strapon sessions

Recommended Posts

Guest Lasselas

https://liloumarlou.com/

https://annoncelight.dk/profile/Miss+Lilou+Marlou

 

Er der nogen der har erfaringer og vil dele.

Hun virker spændende, men jeg har ikke kunnet finde anmeldelser.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte smukke Lilou for en måned siden ca. Lilou holder til i en industribygning i Glostrup, og ved første øjekast kan det virke lidt for indiskret. Det er det dog slet ikke, man kan kan træde lige ind af en stor glasdør i bygningens facade uden at risikere at møde nogen.

Vel inde er man i en bygning med velindrettede lokaler. jeg blev præsenteret for to sorte rum som vist indeholder hvad der er brug for til seancer med dominans.

Lilou er meget smuk, slank og tilpas høj, og hun var den dag iført det outfit man kan se på hendes fotos i annoncen. Hun er venlig, og meget kompetent, og hvis man kan affinde sig med den beskrevne non comming praksis er man i himlen.

Jeg valgte anal training, og der må jeg bare sige, at det kan Lilou. Jeg er ikke meget erfaren på den front, men Lilou kørte frem meget forsigtigt, og alligevel bestemt, og det lykkedes for første gang for mig at modtage moderat anal brug uden problemer.

Jeg skal helt sikkert besøge Lilou igen, og det skal så være med mere dominans, hvilket vi allerede har talt om.

Mine bedste anbefalinger til Lilou.

Er der i øvrigt nogle af jer andre der har erfaring med non comming setuppet og “indre orgasmer” så hører jeg gerne om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jobo skrev, den 4.5.2022 at 11:14:

 

Er der i øvrigt nogle af jer andre der har erfaring med non comming setuppet og “indre orgasmer” så hører jeg gerne om det.

Det har jeg...

Hvis ikke jeg har fået udløsning ved en seance, er jeg fortsat så tændt at der går der mindre end 48 timer før end jeg igen står hos en domina og beder om at blive pisket

Så ingen non comming setup til mig

Hvilket så betyder at jeg ikke kommer til at besøge Lilou selvom hun virker spændende

Gælder samme non comming setup når Lilou og Tiara har seancer sammen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, den 18.7.2022 at 18:08:

er samme non comming setup når Lilou og Tiara har seancer sammen?

Har du besøgt Tiara og ved om hun giver hj, bj eller lignende? Hun er virkelig flot og har en smuk stemme :wub:

Redigeret af Pervy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas

Jeg ved, at Miss Lilou-Marlou ikke er til anmeldelser, men jeg har været der og kommer gerne igen.

Helhedsindtrykket overskygger det der non-coming, så jeg har mod på endnu et besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...