Miker179 282 Skrevet 26. Marts, 2022 Hej alle, Måske en lidt anderledes efterlysning, men tror I der findes en klinik-GP, som vil være interesseret i at man følger hende på en vagt, og så slutter af med en time sammen med hende som den sidste på vagten? Det drejer sig om selve GP'en og ikke det at jeg skal/kan se gæsterne, men syntes det kunne være mega frækt at fornemme personligheden bag hende på en vagt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 3074 Skrevet 26. Marts, 2022 Du har jo allerede lavet en tråd om det. https://www.eroguide.dk/forum/profile/9251-miker179/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miker179 282 Skrevet 26. Marts, 2022 Rigtigt - men for ikke at begrænse min søgning tog jeg den anden del af landet (Sjælland) med i min søgen også. Men måske mit opslag skulle have været inde under generel debat... Det må Admin lige vurdere på... For mig er der ligeså langt til Nordjylland som der er til Nordsjælland.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18222 Skrevet 26. Marts, 2022 (edited) Jeg tror du klart vil få nemmere ved din efterspørgsel hvis du skriver lidt om hvad du evt er villig til at betale for det osv.. Man skal her tage højde for at der også vil være en anden pige og en telefondame som nok ikke vil bryde sig om at du skal sidde der gratis.. For de fleste af os er der absolut intet frækt ved os i mellem gæster så man vil hele tiden skulle være på og i "rollen".. Man ville nok fravælge luren man få midt på dagen og nok heller ikke sidde og klippe tånegle eller lignende akavede ting.. Redigeret 26. Marts, 2022 af JenniferRomantica 4 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 3074 Skrevet 26. Marts, 2022 Der vil nok også være mange som der fravælger at besøge GP når der sider en og lure . Det er helt klart et turn off for for mig. Så med al respekt for kunderne så håber jeg at GP vil oplyse det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sweetstone 2941 Skrevet 26. Marts, 2022 lille_peter skrev, for 19 minutter siden: Der vil nok også være mange som der fravælger at besøge GP når der sider en og lure . Det er helt klart et turn off for for mig. Så med al respekt for kunderne så håber jeg at GP vil oplyse det. Meningen er vel ikke, at lure gennem et hul i væggen på selve sex akten.? Syntes det må blive træls i længden for GP, at have en nysgerrig fætter rendende hele vagten. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tullifas Skrevet 26. Marts, 2022 Miker179 skrev, for 7 timer siden: Hej alle, Måske en lidt anderledes efterlysning, men tror I der findes en klinik-GP, som vil være interesseret i at man følger hende på en vagt, og så slutter af med en time sammen med hende som den sidste på vagten? Det drejer sig om selve GP'en og ikke det at jeg skal/kan se gæsterne, men syntes det kunne være mega frækt at fornemme personligheden bag hende på en vagt... Der er absolut intet erotisk/sexet ved en GP i opholdsrummet, iklædt badekåbe og tæppe. De både prutter, bøvser og klipper tånegle som Jennifer skriver. Altså helt “normale” kvinder. Been there, done that. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 26. Marts, 2022 Tullifas skrev, for 2 minutter siden: Der er absolut intet erotisk/sexet ved en GP i opholdsrummet, iklædt badekåbe og tæppe. De både prutter, bøvser og klipper tånegle som Jennifer skriver. Altså helt “normale” kvinder. Been there, done that. Fordi du ikke synes det er sexet eller spændende, kan det jo godt være, at trådstarter synes det. Er helt sikker på, at ikke alle vil tænde på alle mine fetich’s, men det gør jeg og heldigvis er der piger, som gerne vil hjælpe med at få dem udlevet. Så lad nu trådstarter selv vurdere, hvad han synes er spændende eller ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14462 Skrevet 29. Marts, 2022 Miker179 skrev, den 26.3.2022 at 01:52: Måske en lidt anderledes efterlysning, men tror I der findes en klinik-GP, som vil være interesseret i at man følger hende på en vagt, og så slutter af med en time sammen med hende som den sidste på vagten? Næppe, med mindre du betaler for alle timer og hun ikke har andre gæster på dagen. Personligt ville jeg ikke ha en mand siddende i mit pauserum, hvor også mine private ting, telefon, penge mv er. Mellem gæster slapper jeg af, laver annoncer og telefonsex, spiser, bader, taler privat i telefon osv. det vedkommer ikke andre. Jeg ville ikke kunne slappe af, hvis der sidder en og er “nysgerrig på hvordan sådan en glædespige er privat”. Og endelig er det heller ikke fair overfor de øvrige gæster. Jeg har tætte relationer med mange af mine gæster og de fortæller mig dybt personlige ting, det skal andre ikke kunne høre. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miker179 282 Skrevet 30. Marts, 2022 Liv skrev, for 21 timer siden: Næppe, med mindre du betaler for alle timer og hun ikke har andre gæster på dagen. Personligt ville jeg ikke ha en mand siddende i mit pauserum, hvor også mine private ting, telefon, penge mv er. Mellem gæster slapper jeg af, laver annoncer og telefonsex, spiser, bader, taler privat i telefon osv. det vedkommer ikke andre. Jeg ville ikke kunne slappe af, hvis der sidder en og er “nysgerrig på hvordan sådan en glædespige er privat”. Og endelig er det heller ikke fair overfor de øvrige gæster. Jeg har tætte relationer med mange af mine gæster og de fortæller mig dybt personlige ting, det skal andre ikke kunne høre. Tak for dit input, Liv - særdeles informativt i den forstand, at der jo klart nok foregår mange andre ting på en klinik end hvad man som besøgende jo oplever sammen med GP'en Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg