Hop til indhold
Night_Fever

Janett Århus

Recommended Posts

Tilbragte dejlige 45 minutter i Janetts selskab.

https://annoncelight.dk/showad/308293 

Hun har været i Kbh. i flere år, men har heldigvis valgt at aflægge Hovedlandet et besøg på en uges tid. Hun har en super-smækker og spændstig krop: Tilpas med kurver og alt strutter.

Lagde ud med en gang massage, som mere havde karakter af håndspålæggelse, og gik derefter over til et dybt og lækker BJ. Sluttede med anal, som hun var helt med på og tog godt imod.

Det er et minus at hun ikke kysser, og hun var heller ikke så snakke-salig, men nærværende og service- minded.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Søren A
Night_Fever skrev, for 30 minutter siden:

Hun har en super-smækker og spændstig krop: Tilpas med kurver og alt strutter.

Jeg har haft fornøjelse af, at besøge hende i Aalborg to gange indenfor de sidste par år, hvor vi har været heldige med, at hun har besøgt byen. Og jeg er fuldstændig enig i, at hun har en fantastisk flot krop. Det er faktisk helt vildt, så velskabt den er :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Se lige på billede nr 3.

imponerende hvor smalle hendes mave er efter photoshop. Man kan ane linien hvor der er klippet.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej, 

Det her er en mærkelig forespørgsel, tror jeg. Men jeg er dybt paranoid og tør derfor ikke skrive sms eller bruge whatsapp eller noget andet til at kontakte denne pige, Janett (af frygt for at konen kan opdage det, da vi har det der delte apple-id som jeg ikke kan overskue!). Derfor har jeg skrevet en mail til hende, men jeg er usikker på om hun har set den, for hun svarer i hvert fald ikke. Og tiden er ved at løbe ud for mig, hvis det skal lykkes i denne omgang - er kun på besøg i området nogle dage. 

Og nu kommer det mærkelige: Kunne jeg mon bede en af jer, der tidligere har haft kontakt til hende, om at sende hende en besked om at tjekke sin mail? 

På forhånd tak for hjælpen. 

Mvh Travn - helt ny i 'gamet'. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Travn skrev, for 16 timer siden:

Hej, 

Det her er en mærkelig forespørgsel, tror jeg. Men jeg er dybt paranoid og tør derfor ikke skrive sms eller bruge whatsapp eller noget andet til at kontakte denne pige, Janett (af frygt for at konen kan opdage det, da vi har det der delte apple-id som jeg ikke kan overskue!). Derfor har jeg skrevet en mail til hende, men jeg er usikker på om hun har set den, for hun svarer i hvert fald ikke. Og tiden er ved at løbe ud for mig, hvis det skal lykkes i denne omgang - er kun på besøg i området nogle dage. 

Og nu kommer det mærkelige: Kunne jeg mon bede en af jer, der tidligere har haft kontakt til hende, om at sende hende en besked om at tjekke sin mail? 

På forhånd tak for hjælpen. 

Mvh Travn - helt ny i 'gamet'. 

Brug en særlig mobil med et taletidskort. Det er min løsning på et problem, der minder om dit problem. Alternativt at bytte simkortet ud når du har brug for det. Så skal du bare huske at slette de samtaler og SMSér der har været med pigerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...