Hop til indhold

Recommended Posts

Havde bestilt 2 timers thaimassage. Stedet er rimmelig diskret i industriområde. Huset er rent og pænt og det er 2 modne kvinder -jeg var ellers mest interesseret i hende der tog i mod mig -men begge er meget venlige og serviceminded. Jeg gentog hvad jeg på forhånd havde aftalt pr. sms. til kvinden der skulle give massagen -hun er mørk, kraftig og nok sidst i 40erne -rimmelige store kasser. Men jeg tændte ikke på hende. Hun gav en god hård massage (skal en del vilje til, at kalde det thaimassage) og hun var også flittig med olien efterfølgende -og massagerede godt igennem -og fandt da også frem til alle mine små ømheder rundt omkring på kroppen -og hun pirrede da også igennem massagen -og ændrede til "tantra op af inderlårene -i mens jeg lå på maven -og virkningen udeblev da helle ikke -fik en halvfed på -men hun forsatte -og da jeg blev vendt om -gjorde hun alt for jeg skulle komme i stemning til ekstra "men jeg spillede kostbar" (jeg tænde ikke på hende) hendes massage var ellers meget direkte på, og omkring pikkemand -jeg ved ikke hvordan det lykke mig ikke, at få stivpik her -og hun antydet, at jeg ville havde godt af et hj -hvilket jeg benægtet (ironisk) -hun fortalte at jeg havde nogle spændinger omkring hofter og lysk -og sagde at jeg måtte komme igen inde for længe -så hun kunne ordne det bedre end i dag... hmhm;-) Der er varme i briksen -men aircondition stod på 22 g. hvilket er for koldt for mig, når man er nøgen, og skal ligge og slappe af -da jeg sagde det til hende undskyldte hun -og opfordret mig til at sige det før massagen er overstået... 

Utrolig venlig og imødekommende er de begge. Og Ja jeg kommer nok igen -vil se om jeg kan få den anden til at massere mig næste gang...   

https://annoncelight.dk/showad/339817

Del dette indlæg


Link til indlæg
Unggut25 skrev, for 19 minutter siden:

Hvor meget skulle du af med for 2 timers massage og blev du oplyst om prisen for HJ?

Tak for anmeldelsen i øvrigt.

De siger 500 bobs for 1 time -jeg forhandlede lidt;-) fik ingen pris på hj. Og Velbekomme;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Har det på samme måde - er det en pige som jeg ikke tænder på - tjaa så bliver det sgu svært at få bettemand med i legen. Derfor besøger jeg af princip aldrig piger som ikke har fotos (redigeret eller ej) på deres annonce. Men fint at du ikke har mistet modet og troen og besøger dem igen:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tomsen T skrev, for 5 timer siden:

Tak for anmeldelsen. Har det på samme måde - er det en pige som jeg ikke tænder på - tjaa så bliver det sgu svært at få bettemand med i legen. Derfor besøger jeg af princip aldrig piger som ikke har fotos (redigeret eller ej) på deres annonce. Men fint at du ikke har mistet modet og troen og besøger dem igen:)

Massagen er den primære årsag til jeg kommer sådan nogen steder, og den får jeg af mutter nu -og hun ved, hvad hun laver, så jeg er happy;-) Og hun er sjov og humoristisk...  I øvrigt er de 3 modne damer der giver massage.

Reklame: De holder åben hus i morgen Lørdag -hvor de laver thai mad og hygger hele dagen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der kender Wasana fra tidligere? Jeg har lige set en artikel hvor der står det er hende der har åbnet stedet og at hun har flere års erfaring fra et andet sted i Odense?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...