Listelømmel 301 Skrevet 25. Marts, 2022 Har nu læst samtlige ellers fine ord, om Daria - men kan ikke se eller læse om hendes bryster er natural ?? Det er faktisk meget vigtigt, da jeg ikke tænder på unaturlige bryster! På forhånd tak. Mvh Liste https://annoncelight.dk/showad/333070 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TT123 111 Skrevet 25. Marts, 2022 Tag du ud og besøge hende, hun er en rigtig sød pige. Hendes bryster er som naturen har skabt dem. Har også skrevet en anmeldelses af hende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gøffe 206 Skrevet 26. Marts, 2022 hun er skam sød og petite, de mest repræsentative billeder er i sort lingeri taget ind i det hvide spejl små bryster men naturlige som TT123 skriver 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skanderbronx 29 Skrevet 22. Februar, 2023 Har hun et pænt ansigt? Her mener jeg uden silikone i læberne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TT123 111 Skrevet 22. Februar, 2023 Skanderbronx skrev, 1 time siden: Har hun et pænt ansigt? Her mener jeg uden silikone i læberne? Som tidligere skrevet, er Daria en sød flot pige, naturlig ingen silikone i læberne. Jeg syntes hun har et flot og pænt ansigt. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg