Hop til indhold

Recommended Posts

en pragtfuldt seance ved dark de lux 

efter en langer række maile og sms kom en fantastisk aftale i stand . aftale går ud på af jeg selv skulle opbinde mine nosser og pik på den sidste p plads inde dark de lux og det skulle være stramt , kørte det sidste stykke på til stedet og kom ind i huset her skulle jeg også selv sætte den lange snor i nosserne og pik og ligge den ind under forhænget og vente på at snoren bliv samle op og stram , aften en kort snak stadig med meget op bundet nosser og pik gik turen til det tjekkiskgolryhole (er et hul i en væg hvor underkroppen er på den ene side af vægen og over kroppen er på den anden side fanatisk oplevelse kun kan mærke hvad der sker og ik kan se ) men jeg kunne mærke at minx havde funder pig hjulet og der kom også vægt i nosserne to Bornholm ur vægt 1 kg stykket og så syndes  minx også det var sjovt at lige  ligge lidt extra vægt i , blive bet om at ligge helt stille for nu skulle der varmt voks på nosserne ja der var meget varmt. efter lidt pikhoved massege var pighjulet på tur igen , gik turen ud på stræk bænken her skulle den nye skammel med hul i midten ind viges nosser fik først tur først med fødderne og side hvor minx sidder på dem , fik pik samme tur , så skulle nosser knusser pladen i brug ja den kan godt klemme nosserne kunne jeg mærke , minder pause og så var det nålene tur lidt snak om hvor og hvor mange nåle lod vi lykkehjulet bestemme (lykken hjulet er hvor der på for hver felt står hvor mange og hvor nåle skel sætte i ) og  har også selv op fundet et terning spil også til nåle sex leg , så to nåle tværs gennem nosserne og 3 i pik , og 2 i urin røret    ,så skulle pik ha den store tur kunne jeg mærke, jeg havde nu musik i ørene og maske på der var kun at føle hvad minx kunne finde på vi mangle nosser masserne og den bliv godt strammet til kunne jeg mærke , jeg kunne også mærk at minx havde sat sig godt til rat på mit ansigt  det er altså herlig at lade minx sidde der og længe, hvor hun spillet pik måtte afbryde et par gange for ik at komme men nej måtte overgive mig til sidst   

en meget lykkelig nordjyde 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...