Hop til indhold
Catana

Hvor blid/hård dominans?

Recommended Posts

Hvor blid/hård dominans.
Tænder voldsomt ved tanken om at blive domineret og brugt af en dansk moden selvbevist kvinde. Har rigtig mange fantasier om det, en del af den nedskrevne. Men de varierer meget i “hårdhed”, og jeg er i tvivl om, hvad jeg skal bestille ved en GP. Ville være ærgerligt, at skulle gå derfra og synes, at det skulle ha været meget hårdere, men måske endnu værre at blive maltrakteret og måtte sige “stop”. Hvordan finder man på forhånd ud af hvad man tænder mest på og kan “tåle”? Er der nogen danske dominaer i Sydjylland, som nemt kan finde ud af det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man prøver i fællesskab grænserne af. 

Du kontakter en gp. Informerer hende om dine ønsker og gør opmærksom på at du ikke kender dine grænser, så hun er klar over at hun skal være yderst opmærksom under legen med dig. 

Dette vil være mit råd.. God jagt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal finde en Domina, som du med sikkerhed, er erfaren, ikke bare en der har valgt et smart navn i dagens anledning.

Så skal du skrive hende en mail med dine ønsker og grænser ....som du ikke ved hvor er....nemt nok ikke, men...måske hvor du tror de er.

Den erfarne Domina vil så spørge ind til hvad der tænder dig mest, og hvor længe det skal gå over.

Et godt valg er altid, at du har god tid, og du ikke overgører hvad du skal prøve.....(ting skal prøves stille og roligt, i et tempo der kan fordøjes)

Hellere for lidt end for meget, det er lettere at lægge på, end trække fra.

Din Domina, vil ud fra dit skriv vudere hvad du er til.....eller du er til hele den kongelige musik.....nogle pipfugle hopper rundt fra gren til gren...andre er til helt faste grene.

Du kender ikke hvad du er til....det finder du ud af sammen, med din erfarne Domina.

Tro ikke du får en kanon oplevelse første gang....hun kender dig ikke, så hun er sikkert varsom med dig....eller oversat...det bør hun være.

Så du ønsker måske mere i en eller anden retningen, det kan sidenhen ske...

Hvis du mener hun har overhovede ikke fattet hvad du vil????

Så har du ikke fundet din Domina, og sådan er det for alle slaver, ligemeget hvor god en Domina du finder. Vi passer ikke til alle.

Så led vidre, hun findes, måske skal du lede længe kører langt, eller andet.

Priser kan være meget forskellige, du skal måske læse mange hjemmesider for at se hvad de forskellige Dominaere tilbyder, om det er "det hele" eller om der er begrænsninger, er det " det store kolde bord, med det hele? eller er det pølsevogns-udgaven, med jeg gør ikke, og ikke og ikke?

(jeg kender ikke dine ønsker) men ordnet forhold, bad og spankingrum skal der som minimum være.

Jeg er ikke i sydjyllanske, og kan desværre ikke henvise dig til nogen, men mon ikke der er nogen derover?

Pøj pøj med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker ærbødigst de fruer for svar, men problemet er at jeg knap nok selv ved, hvad jeg ønsker. Priser tænker jeg ikke meget på, mere hvordan jeg finder en GP, der har erfaring, empati mm nok til at kunne gætte, hvad jeg tænder mest på, selv om jeg har svært ved at finde ud af det selv. Nå, ja, hvis der skal 15 sessioner til det, så bliver det måske for dyrt, men jeg går bestemt ikke efter uerfarne unge udenlandske piger. Heldigvis er der nogle der skriver "nybegyndere velkomne" ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Catana skrev, for 3 timer siden:

Takker ærbødigst de fruer for svar, men problemet er at jeg knap nok selv ved, hvad jeg ønsker. Priser tænker jeg ikke meget på, mere hvordan jeg finder en GP, der har erfaring, empati mm nok til at kunne gætte, hvad jeg tænder mest på, selv om jeg har svært ved at finde ud af det selv. Nå, ja, hvis der skal 15 sessioner til det, så bliver det måske for dyrt, men jeg går bestemt ikke efter uerfarne unge udenlandske piger. Heldigvis er der nogle der skriver "nybegyndere velkomne" ...

I Sydjylland tror jeg er det er Lady Gitte og Ladonna der er umiddelbart indenfor din rækkevidde. Jeg kender ikke Ladonna, men udfra hvad jeg læser, er hendes erfaring meget stor og hun skulle være super god. Til gengæld kender jeg Lady Gitte og kan lægge mit hoved på blokken på, at du vil være i gode hænder hos hende. Hun er hverken uerfaren eller udenlandsk - men derimod meget erfaren og med fødderne godt plantet i den vestjyske muld. Og er du lidt i tvivl om hvad du egentlig ønsker, så er det da OK. Det vigtigste er blot: Kommunikation...!! Det er muligt at du ikke præcist ved hvad du er mest til, men hvis du kender dine grænser og no-go's og fortæller dem, så er I allerede et godt stykke henad vejen.

Redigeret af Lillemorten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Catana skrev, for 5 timer siden:

Takker ærbødigst de fruer for svar, men problemet er at jeg knap nok selv ved, hvad jeg ønsker. Priser tænker jeg ikke meget på, mere hvordan jeg finder en GP, der har erfaring, empati mm nok til at kunne gætte, hvad jeg tænder mest på, selv om jeg har svært ved at finde ud af det selv. Nå, ja, hvis der skal 15 sessioner til det, så bliver det måske for dyrt, men jeg går bestemt ikke efter uerfarne unge udenlandske piger. Heldigvis er der nogle der skriver "nybegyndere velkomne" ...

Offer en tur til Odense og besøg https://villabella.dk/vb2/ der går du ikke forgæves. Både Sandy og Illona har en utrolig erfaring og ikke bange for, at blande sex og dominans. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takkerfor svar, Morten og Pite, vil prøve at formulere mine ønsker til nogle af de nævnte, som alle ligger inderfor fornuftig afstand fra mig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas

Illona kan jeg klart anbefale. Med hende vil du få en god oplevelse, hvis I på forhånd aftaler rammerne. 

Ladonna står højt på min liste, og ud fra det man kan læse er jeg sikker på, at du vil være i gode hænder i Stalden.

Jeg synes du skal prøve det af, for så vil du hen ad vejen finde dit eget niveau, som så med tiden kan rykkes til helt nye steder.

Kontakt dem og følg din fornemmelse; jeg er sikker på, at de begge vil gøre deres bedste for at give dig en god oplevelse.

Som andre skriver er Illona ikke afvisende overfor at blande dominans med det blide, og det kunne jo være en dejlig bonus, hvis du er til det.

God fornøjelse.

Redigeret af Lasselas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Står i samme situation med mange ønsker men uden helt at vide hvor langt jeg kan gå over grænsen. Underligt nok tænder tanken over blive flyttet over mine grænser mig meget. 

Men tak for de gode input i gav Catana og ny mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom i tanke om et spørgsmål mere. 

Hvordan kan i se hvor meget en grænse kan flyttes hos en slave? 

Et par af mine grænser er fx at blive taget med en påspændings dildo, at skulle sluge mit egen eller andre sæd. Jeg ved at hvis jeg blevet presset til disse ting vil jeg gøre "modstand" men er også spændt i at se om jeg kan blive presset til det og eventuelt hvor langt grænsen kan flyttes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
cuckold.dream skrev, for 44 minutter siden:

Kom i tanke om et spørgsmål mere. 

Hvordan kan i se hvor meget en grænse kan flyttes hos en slave? 

Et par af mine grænser er fx at blive taget med en påspændings dildo, at skulle sluge mit egen eller andre sæd. Jeg ved at hvis jeg blevet presset til disse ting vil jeg gøre "modstand" men er også spændt i at se om jeg kan blive presset til det og eventuelt hvor langt grænsen kan flyttes. 

Langt de fleste mænd kan li at blive taget med en påspændingsdildo eller en strapless dildo, når først de har prøvet det og er blevet varmet forsigtigt op med fingre. Den grænse vil du glæde dig over at få flyttet !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...