Hop til indhold
Den-dovne-elektriker

Sonia Naughty and sexy girl in Frederikshavn !!! The best relaxing massage at the best prices for you

Recommended Posts

Tog en for holdet !

https://annoncelight.dk/showad/340097

Hvorfor er det altid mig der skal tage en for holdet her i Frederikshavn ?

Nå var forbi denne "skønhed" jeg lære det vel en dag,  men jeg bliver altid fristet når de skriver Tantra massage, men ind til videre har jeg kun oplevet en der mestre denne kunst, behøver jeg at nævne at det er Silvia som af og til er i Aalborg, nå men det er jo en anden sag, til bage til  denne Spanske skønhed som reklamere med at mester denne ædle kunst, at kunde give Tantra massage, og det kan hun så bestemt ikke, og billederne er ikke hende, ikke fordi billederne viser meget, men det er ikke hende, hun er knap 165 cm og vejer mindst 100Kg, og det handler kun om at på pengene og så ud af vagten, bestilte en time 1000 kr hvad jo i og for sig er biligt nok for en gang massage og et HJ men så skulle hun jo lige lokke 200 ud af mig til et BJ og 300 til sex, spild af penge,

Nu er i advaret      

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...