Guest MisterX Skrevet 24. Marts, 2022 Hejsa Min sugarbabe og jeg søger en ekstra fyr til en fræk trekant hos mig ved Skive. Du er 30 - 60 år, slank og udrustet med mindst 18 cm. Hun er en pæn pige på 34 med flotte bryster og skulderlangt lyst hår og en slank solbrun krop. Vi kunne f.eks starte med, at mundkneppe hende og røvpule hende på skift og til sidst kan hun sluge vores sperm eller vi kan sprøjte hende i røven eller i ansigtet. Vi forventer selvfølgelig, at du er sygdomsfri. Hvis du er interesseret, så send en PB og skriv lidt om dig selv. Vi sender ikke billeder, så lad være med, at spørge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 24. Marts, 2022 MisterX skrev, for 5 timer siden: Hejsa Min sugarbabe og jeg søger en ekstra fyr til en fræk trekant hos mig ved Skive. Du er 30 - 60 år, slank og udrustet med mindst 18 cm. Hun er en pæn pige på 34 med flotte bryster og skulderlangt lyst hår og en slank solbrun krop. Vi kunne f.eks starte med, at mundkneppe hende og røvpule hende på skift og til sidst kan hun sluge vores sperm eller vi kan sprøjte hende i røven eller i ansigtet. Vi forventer selvfølgelig, at du er sygdomsfri. Hvis du er interesseret, så send en PB og skriv lidt om dig selv. Vi sender ikke billeder, så lad være med, at spørge. Der er lidt langt, ellers fedt setup. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vestjyde 104 Skrevet 25. Marts, 2022 Hej. Har skrevet en PB til dig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg