Hop til indhold

Recommended Posts

inden der kommer alle mulige kommentarer om BB, så er jeg klar over den debat - og ikke nødvendig at skrive jeres mening om det.

men er der nogen der kender en TS som måske kunne blive så liderlig under en B2B, at hun måske ville voldtage min røv og kneppe den til hun giver mig sin ladning ?

og gerne en som er i Jylland eller på Fyn, og hvis du selvfølgelig ikke vil udstille en her, så send mig en besked

Redigeret af thaibum

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
thaibum skrev, for 23 minutter siden:

inden der kommer alle mulige kommentarer om BB, så er jeg klar over den debat - og ikke nødvendig at skrive jeres mening om det.

men er der nogen der kender en TS som måske kunne blive så liderlig under en B2B, at hun måske ville voldtage min røv og kneppe den til hun giver mig sin ladning ?

og gerne en som er i Jylland eller på Fyn, og hvis du selvfølgelig ikke vil udstille en her, så send mig en besked

Du skal nok regne med at det kræver et par besøg/opbygning af tillid før den ydelse kan komme på bane - har et par tøser hér i Kbh der er friske men ville nok ikke gøre det i første møde... held og lykke med det :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
Roger Rabbit skrev, for 2 minutter siden:

Hvad er BB? 

barebacking - analsex uden condom

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Roger Rabbit
numsekenderen skrev, for 35 minutter siden:

barebacking - analsex uden condom

Tak. Og nej tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest numsekenderen
Roger Rabbit skrev, 1 time siden:

Tak. Og nej tak.

øh selvtak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...