Miker179 266 Skrevet 24. Marts, 2022 Hej alle, Måske en lidt anderledes efterlysning, men tror I der findes en klinik-GP, som vil være interesseret i at man følger hende på en vagt, og så slutter af med en time sammen med hende som den sidste på vagten? 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
100% Gavtyv 177 Skrevet 24. Marts, 2022 Måske, jeg tænker dog at udfordringen nok nærmere bliver alle hendes kunder, som sikkert ikke vil synes om din idé. Jeg vil nok foreslå dig at opsøge en swingerklub i stedet, hvor der er mange par, som intet har imod at blive "luret" på 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miker179 266 Skrevet 24. Marts, 2022 Ja det er også en mulighed men tænker man kan aftale med hende, at man bliver inde i opholdsrummet, og således "kun" lytter... og venter til det så er en egen tur sidst på vagten Men tak for forslaget - er bestemt også en løsning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Søren A Skrevet 24. Marts, 2022 @Miker179nu er jeg lidt i tvivl om du måske også gerne ville kigge på, hvis ja, så vil jeg foreslå, at der blev lavet en annonce, hvor det fremgår, at pigen har dig med, og hvad det så vil koste at besøge hende, hvor du kigger på. For at det skal give mening og vi kunder og pigen skal give dig muligheden, så tænker jeg, at det vil være noget med, at prisen for kunden er lidt billigere end normalt, og du så betaler differencen og måske lidt mere til pigen, for at kigge på. Personligt ville jeg ikke have noget imod, at betale 2-300 kr. mindre for en halvt time som du så betaler til pigen, og måske lidt mere til hende. Så må du gerne kigge på for min skyld Men jeg vil ikke betale mere fordi du skal kigge på, og jeg mener også, at det er fair, at du betaler lidt af min pris, når nu du vil kigge på, og samtidig mener jeg også at det er fair, at du betaler pigen for, at du må kigge på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miker179 266 Skrevet 24. Marts, 2022 @Søren A - Kunne klart være en løsning, men i udgangspunktet var det nu mere at følge hende på en vagt... Skulle der så være en gæst, der ville være med på det du f.eks. beretter om, så ville vi nok også finde ud af det... Men det var mest for at følge hende... Fornemme hende i pauserne og høre hende arbejde osv.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg