Prikken 178 Skrevet 23. Marts, 2022 Jeg var på besøg her for nogle dage siden. Blev modtaget af en meget smilende mutter. Starten på det hele blev lidt komisk. Jeg bad om at låne toilettet, men der var optaget. Kort efter blev det ledigt og ud kom en lidt hårdt pumpet dame i en polkaprikket bikini. Mutter viste mig efterfølgende ind i et værelse med en stor seng og et væld af spejle på væggene. Bikinidamen kom derefter ind og spurgte mig om mine ønsker og da jeg primært var der for det grønne, tog mutter over og bad mig gå ind i et andet lokale. Så jeg fulgte lydigt efter i bar røv med tøjet under armen til et andet rum med en massagebriks Her fik jeg en overraskende virkelig kompetent massage, så god at hun lander på min top to liste for grøn massage i Aarhus! Tilpas hård og samtidig meget behagelig oliemassage. Særdeles grundig incl. en virkelig god behandling af min plagede nakke/hals. Ikke skyggen af pirring, men jeg havde jo også meldt klart ud. Er dog ret sikker på, at HJ er på menuen hos mutter - og det har andre også berettet om i dette forum. Standardpris for en time. Meget behagelig og smilende mutter. Fik tilbudt bad, det er meget fint og rent og det gælder også lokalerne. Stedet bimler og bamler af mørkerødt, men jeg fik altså en fantastisk grøn massage Stedet er absolut ikke diskret med et blinkende OPEN skilt i vinduet lige op ad en stærkt trafikeret vej og med et busstop lige ved siden af. Dog står der et skilt på gaden med en menu af grønne ydelser. De annoncerer ikke, så ingen link. Måske tager jeg fejl, men jeg har egentlig den opfattelse at neonskilte i vinduet også signalerer at det ikke er et grønt sted, men hvad er jeres erfaring? 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2037 Skrevet 27. Marts, 2022 Dette sted har aldrig været grønt. Der har altid været en eller anden form for ekstra ydelse. Der er et par damer deroppe der giver fuld pakke. Og enig i at der er pænt og rent på stedet. Mutter har jeg ikke prøvet og hun er heller ikke på min to do liste Men dejligt at du fik en god massage. Det røde lys indikere vel bare at der er åben. Det er jo let at se om natten hvis man tumler hjem fra byen. 8000 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prikken 178 Skrevet 27. Marts, 2022 8000 skrev, for 39 minutter siden: Mutter har jeg ikke prøvet og hun er heller ikke på min to do liste 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sergent-254 46 Skrevet 27. Marts, 2022 Prikken skrev, for 27 minutter siden: link please Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2037 Skrevet 27. Marts, 2022 (edited) sergent-254 skrev, for 1 minut siden: link please Der er ingen pt. Redigeret 27. Marts, 2022 af 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prikken 178 Skrevet 27. Marts, 2022 sergent-254 skrev, for 15 minutter siden: link please Som jeg skrev: "De annoncerer ikke, så ingen link." 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den flittige Skrevet 27. Marts, 2022 Prikken skrev, 1 time siden: Som jeg skrev: "De annoncerer ikke, så ingen link." Men det er jo tilladt og Google. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denfraekke71 24 Skrevet 27. Marts, 2022 https://www.thaimassagenu.dk/klinik/khao-hom-thai-massage/ Er det dette sted vi snakker om? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksyg 106 Skrevet 27. Marts, 2022 denfraekke71 skrev, 1 time siden: https://www.thaimassagenu.dk/klinik/khao-hom-thai-massage/ Er det dette sted vi snakker om? jep Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lpoh 290 Skrevet 29. Marts, 2022 Hende den "hårdt pumpede", kan du fortælle mere om hende? Højde, alder etc.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prikken 178 Skrevet 29. Marts, 2022 lpoh skrev, for 1 time siden: Hende den "hårdt pumpede", kan du fortælle mere om hende? Højde, alder etc.. Jeg nærstuderede hende ikke, men ikke noget der fangede min interesse. Ingen smil, ingen udstråling. Der er bedre bud på røde ydelser mange andre steder i smilets by 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksyg 106 Skrevet 29. Marts, 2022 Prikken skrev, for 3 timer siden: Jeg nærstuderede hende ikke, men ikke noget der fangede min interesse. Ingen smil, ingen udstråling. Der er bedre bud på røde ydelser mange andre steder i smilets by Så har du valgt den forkerte får altid top service ved Apple 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prikken 178 Skrevet 29. Marts, 2022 (edited) Sliksyg skrev, for 18 minutter siden: Så har du valgt den forkerte får altid top service ved Apple Jeg har godt læst megen omtale af hende Tvivler dog seriøst på, at det var hende. Men hvem ved, kemi og præferencer er jo vidt forskellige. Iøvrigt kom jeg for det grønne, og det var damen som beskrevet ikke interesseret i. Redigeret 29. Marts, 2022 af Prikken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksyg 106 Skrevet 30. Marts, 2022 Ok det kan Apple i hvert fald ! hun har naturlige men Ok store bryster og er altid sød og arbejder hårdt for sagen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gazco 8 Skrevet 11. Juni, 2022 Vil lige høre hvad I gør på den slags steder ... dukker i bare op eller bestiller I tid? Har man ikke været på stedet før er det jo svært at vide hvem man skal booke tid hos og de ved jo ikke om man ønsker ekstra og i givet fald hvor meget. Kan læse på trådstarter at ikke alle damer tilbyder det samme. Tænker problemet er størst på steder som Khao der ikke annoncere. På de andre kan man jo på forhånd se det meste :-) På forhånd tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prikken 178 Skrevet 11. Juni, 2022 Jeg bestiller altid på tlf. Og betragter første gang som en prøve. Har fundet ud af, at vi alle har meget forskellig smag. Tit er jeg helt uenig i hvad andre skriver, så det viser jo bare at kemi og smag er forskellig. Så første gang bestiller jeg bare massage og ser om det udvikler sig til mere :-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg