Hiro Protagonist 46 Skrevet 23. Marts, 2022 Jeg havde nogle planer der ikke lykkedes og endte så lidt tilfældigt med at besøge Vicky, som jeg set nævnt et par gange kort her på sitet, som en der er god til analsex Det var nemt at få en aftale og jeg bestilte 30 min med analsex til 600 kr. Vicky varmede mig godt op med en hånd på pikken og en finger bagi og derefter fulgte et kort bj (med kondom) og så spurgte hun hvordan jeg ville tage hende. Jeg synes analsex er frækkest i missionær, hvor jeg har en masse at kigge på, desværre er min anatomi således at det passer bedre med bagfra. Vicky var frisk nok på at prøve og det gik rigtig fint, iøvrigt uden opvarmning og uden ret meget glidecreme -- virkelig stramt og lækkert! Det tog ikke lang tid og jeg kunne nok godt have klaret mig med 15 minutter Det er ikke GFE, men simpelt og lækkert og jeg kommer gerne igen! Vicky er sød og taler dansk. Hun har et pænt ansigt og naturlige bryster (hun har også et par ekstra kg for dem der går op i den slags) -- jeg synes hun er dejlig og sexet. Stedet er ok, der er det der skal være, men ikke noget særligt. 7 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hiro Protagonist 46 Skrevet 2. Oktober, 2022 Jeg har besøgt Vicky et par gange mere... Jeg kan se at jeg skrev hun var stram første gang, men jeg vil sige at sidste gang jeg var der, der red hun mig, først i kussen og så i bagerste hul og det var virkelig en vild stimulering at mærke hende arbejde for at få pikken ind og derefter i bund -- vildeste analsex jeg har prøvet med kondom. Hun er ikke til kys/kram etc. men jeg fik lov at røre ved hende og hun gav mig uden opfordring brysterne i munden Jeg kommer helt sikkert igen. PS bemærk at det koster ekstra at betale med kontanter (det står også i annoncen, men ikke sammen med priserne). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg