Hop til indhold

Recommended Posts

BlindBoy skrev, den 26.3.2022 at 09:30:

Frederikssund 

Havde en aftale med hende i dag men pludselig blokerede hun mig igår uden vi egentlig havde skrevet så meget men sådan er det og det er vel okay at få kolde fødder men havde ellers glædet mig 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Reniller skrev, den 10.4.2022 at 20:43:

Havde en aftale med hende i dag men pludselig blokerede hun mig igår uden vi egentlig havde skrevet så meget men sådan er det og det er vel okay at få kolde fødder men havde ellers glædet mig 

Desværre en ret almindelig fremgangsmåde for en del piger på SD, så det skal du ikke tage personligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har fået en aftale med hende til en omgang vaniljesex - og til en fornuftig sugar.

Så må jeg se om hun springer i målet.

Jeg håber det ikke. Hun ser ud til at være en småbuttet sag - lige min type - og hendes ønsker til sex er helt fine.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ktc skrev, for 2 timer siden:

Skulle du betale inden du mødte hende , eller ved ankomst ?

Hun ville have pengene up front inden vi foretog os noget som helst og inden jeg var kommet indenfor

Og jeg betaler aldrig - overhovedet aldrig  - inden jeg køber en ydelse. De kvinder, som ikke kan forstå, at jeg betaler inden jeg går, går ofte glip af mit selskab.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ktc

Ser man det , du var helt fremme ved døren.......ikke særligt venligt..... utroligt dårlig stil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...