ham selv 14 Skrevet 19. September, 2013 Så er det vist min tur til og fortælle om en fantastisk tur til Uldum Jeg havde booket en tid hos denne lækre kvinde og aftalt kl 11 Jeg blev dog klar en time før og ringede og spurgte om det var ok og hun var rigtig sød da hun sagde du kommer da bare men jeg er nok i gang med at støvsuge eller i bad men du går bare ind af døren den er åben. Da jeg kom derud gik jeg ind af døren og hun var så ved at støvsuge hun kom smilende hen og sagde hej og velkommen kan jeg byde en kop kaffe mens jeg lige bliver færdig. Hun har jo en del pircinger så jeg fandt ud af at hun gik uden trusser *SF* det klirrede ret meget dernede fra når hun gik det syntes jeg var lidt frækt. Nå hun blev færdig og kom ud og vi fik kaffe og røg et par smøger mens vi snakkede om alt muligt hun er en rigtig dejlig og sød kvinde som man føler sig rigtig tryg ved og meget velkommen Vi havde aftalt en time med lidt fra alle hylder og det må man sige at jeg fik efter en halv times snak og kaffe hoppede hun lige ud og fik en skyller og jeg havde jo lige været i bad hjemmefra så jeg skulle bare gå ind og slappe lidt af inde på sengen Da hun kom ind frisk og velduftende skulle jeg rejse mig op så hun kunne klæde mig af da jeg stod der og fik lov og røre hende blev lillemanden lige pludselig noget større hun satte sig på knæ og tog den i munden og hold da lige op det er ikke første gang hun prøver det ellers er hun bare et naturtalent for det var lækkert Hun stoppede og gav mig bind for øjnene og hvad der så skete derefter holder jeg for mig selv men for satan det var dejligt og jeg fik virkelig fra alle hylder alle huller blev prøvet og hun sprøjtede ud over mig jeg var virkelig kommet i menneskehænder og jeg nød hvert minut Hun hænger ikke i en klokkestreng jeg kom ca 10.30 og jeg kørte vel ved 13.00 da vi var færdige var det med hygge og en smøg nøgne i hendes seng og jeg fik bad og der er rent og pænt derude Jeg kan varmt anbefale denne skønne kvinde jeg er i hvertfald sikker på jeg kommer igen på en skala fra 1 til 6 er hun i min verden en klar 7ér link til den lækre http://sexypussycat.dk/index.php/1527099 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg