Hop til indhold

Bella Thai - Hjørring - Fantastisk oplevelse

Featured Replies

Skrevet

Jeg har fulgt med på sidelinjen de sidste par år, og har fulgt med i forskellige anmeldeser og valgt hvem man skulle besøge udfra det, så nu er det min tur til at give tilbage. 

Besøgte Bella i formiddags - Og nøj, om hun var et lille nips. 

Lækker ungpigekrop med små faste bryster, max. 150 cm høj, små hænder, hvepsetalje og den strammeste, mest petite røv samtidig med den var fyldig. Den bedste røv jeg har set og rørt ved, nogensinde. Kommunikationen fungerede fint, der var ikke meget af den, men vi forstod hinanden. Hun sendte mig nogle frække blikke mens hun rørte ved mig, og hun virkede til at nyde det. 

Hendes massage var blid og lækker, og hendes små hænder fik bare alting til at se større ud. 

Stedet var diskret og nemt at komme til. 

Hun smutter vist d. 28 marts, så gør jer selv den tjeneste og tag turen forbi Bella. I kommer ikke til at fortryde. 

https://annoncelight.dk/profile/Sexylady123

Skrevet

Tak for anmeldelse! Regner med jeg skal forbi heri ugen, så kommer der også en melding herfra !

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.