Hop til indhold

Recommended Posts

Hej allesammen jeg havde for nogen år siden at være sammen med nemtøs og havde en fantastisk oplevelse med hende. Er hun helt ude af gamet ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest next

Hun figurerer hvert fald ikke under navnet nemtøs i købesex segmentet mere.
Uden at vide hvor hun er, vil jeg gætte på at hun stiller sin sex sult i andre miljøer

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er desværre også bange for at vi ikke kommer til at se hende igen. Jeg nåede desværre kun at "lege" med hende en enkelt gang, og det var satme en fræk omgang.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, vi er sgu nogen der gerne ville møde Nemtøs.......nåede det desværre aldrig, men håber meget på, at det vil ske en dag:D

Er du derude, Nemtøs?..... så giv endelig lyd fra dig, frække dig ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mortenkok

Ida burde være den rette som svarer jer på dette spørgsmål, i ska næppe forvente svar fra Nemtøs da hun slettede sin profil herinde men Ida ved meget 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nemtøs var desværre ofte oppe og skændes med folk herinde - så efter mange kampe, meddelte hun at hun forlod dette site - jeg mener også hun flere gange blev udlukket i mindre perioder..

jeg har selv mødt hende 3 gange, de gange syntes jeg hun var meget behagelig, men et eller andet tændte hende af herinde - jeg husker udmærket hun og Frodig Ida lavede noget sammen, men om de har kontakt med hinanden ved jeg intet om.. mht. Frodig Ida syntes jeg der er langt mellem man ser hun er her, måske er hun gået lidt i flyverskjul - oplever ind imellem hun er på AL 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mortenkok skrev, den 23.3.2022 at 18:13:

Ida burde være den rette som svarer jer på dette spørgsmål, i ska næppe forvente svar fra Nemtøs da hun slettede sin profil herinde men Ida ved meget 

Jeg er sikker på at vil hun dele noget med jer er hun voksen nok til at klare det uden min hjælp;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 1 time siden:

Jeg er sikker på at vil hun dele noget med jer er hun voksen nok til at klare det uden min hjælp;)

Ja det var ikke for at fornærme dig - men du plejer jo at vide alt, her er der nogle der efterspørg Nemtøs - og da du har haft kontakt med Nemtøs - kunne det jo være du kunne hjælpe dem…

Da Nemtøs meddelte EG at hun slettede sig profil - kan hun ved ikke dele noget - men hjælpsom er du så ikke 

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, for 15 timer siden:

Ja det var ikke for at fornærme dig - men du plejer jo at vide alt, her er der nogle der efterspørg Nemtøs - og da du har haft kontakt med Nemtøs - kunne det jo være du kunne hjælpe dem…

Da Nemtøs meddelte EG at hun slettede sig profil - kan hun ved ikke dele noget - men hjælpsom er du så ikke 

Hvad der ligger til grund for at hun ikke orkede at være herinde er jo hendes egen sag. Om og hvor meget kontakt jeg har til hende vedkommer ikke andre. Det forstår de fleste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, 1 time siden:

Hvad der ligger til grund for at hun ikke orkede at være herinde er jo hendes egen sag. Om og hvor meget kontakt jeg har til hende vedkommer ikke andre. Det forstår de fleste.

Du er åbenbart stadigvæk helt umulig, at skrive med…. Jeg har skrevet dette til dig før, men du har åbentbart ikke forstået dette site…..

har skriver mænd om sine oplevelser med gladespiger - anmeldelser/efterlysninger  - så  er det vel helt iorden at henvise til en anden profil her….

vil/kan du ikke hjælpe vedkommen - lader du bare være med at svare - eller svare pænt - jeg kan ikke hjælpe i denne situation - du vælger istedet at fare op - som der er ild i dig…. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
fræk6 skrev, for 2 timer siden:

Du er åbenbart stadigvæk helt umulig, at skrive med…. Jeg har skrevet dette til dig før, men du har åbentbart ikke forstået dette site…..

har skriver mænd om sine oplevelser med gladespiger - anmeldelser/efterlysninger  - så  er det vel helt iorden at henvise til en anden profil her….

vil/kan du ikke hjælpe vedkommen - lader du bare være med at svare - eller svare pænt - jeg kan ikke hjælpe i denne situation - du vælger istedet at fare op - som der er ild i dig…. 

Skål:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...