Kaddi 0 Skrevet 23. Marts, 2022 Hej allesammen jeg havde for nogen år siden at være sammen med nemtøs og havde en fantastisk oplevelse med hende. Er hun helt ude af gamet ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 23. Marts, 2022 Hun figurerer hvert fald ikke under navnet nemtøs i købesex segmentet mere. Uden at vide hvor hun er, vil jeg gætte på at hun stiller sin sex sult i andre miljøer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niels123 2296 Skrevet 23. Marts, 2022 Jeg er desværre også bange for at vi ikke kommer til at se hende igen. Jeg nåede desværre kun at "lege" med hende en enkelt gang, og det var satme en fræk omgang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1320 Skrevet 23. Marts, 2022 Ja, vi er sgu nogen der gerne ville møde Nemtøs.......nåede det desværre aldrig, men håber meget på, at det vil ske en dag Er du derude, Nemtøs?..... så giv endelig lyd fra dig, frække dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mortenkok Skrevet 23. Marts, 2022 Ida burde være den rette som svarer jer på dette spørgsmål, i ska næppe forvente svar fra Nemtøs da hun slettede sin profil herinde men Ida ved meget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 891 Skrevet 23. Marts, 2022 Nemtøs var desværre ofte oppe og skændes med folk herinde - så efter mange kampe, meddelte hun at hun forlod dette site - jeg mener også hun flere gange blev udlukket i mindre perioder.. jeg har selv mødt hende 3 gange, de gange syntes jeg hun var meget behagelig, men et eller andet tændte hende af herinde - jeg husker udmærket hun og Frodig Ida lavede noget sammen, men om de har kontakt med hinanden ved jeg intet om.. mht. Frodig Ida syntes jeg der er langt mellem man ser hun er her, måske er hun gået lidt i flyverskjul - oplever ind imellem hun er på AL Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fingernem 2 Skrevet 24. Marts, 2022 Hej mener at have set hende kommentere som guest herinde efter hun forlod sitet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kaddi 0 Skrevet 24. Marts, 2022 Øv er ked af at hører hun er væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 1. April, 2022 Mortenkok skrev, den 23.3.2022 at 18:13: Ida burde være den rette som svarer jer på dette spørgsmål, i ska næppe forvente svar fra Nemtøs da hun slettede sin profil herinde men Ida ved meget Jeg er sikker på at vil hun dele noget med jer er hun voksen nok til at klare det uden min hjælp 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 891 Skrevet 1. April, 2022 Frodige Ida skrev, for 1 time siden: Jeg er sikker på at vil hun dele noget med jer er hun voksen nok til at klare det uden min hjælp Ja det var ikke for at fornærme dig - men du plejer jo at vide alt, her er der nogle der efterspørg Nemtøs - og da du har haft kontakt med Nemtøs - kunne det jo være du kunne hjælpe dem… Da Nemtøs meddelte EG at hun slettede sig profil - kan hun ved ikke dele noget - men hjælpsom er du så ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 2. April, 2022 fræk6 skrev, for 15 timer siden: Ja det var ikke for at fornærme dig - men du plejer jo at vide alt, her er der nogle der efterspørg Nemtøs - og da du har haft kontakt med Nemtøs - kunne det jo være du kunne hjælpe dem… Da Nemtøs meddelte EG at hun slettede sig profil - kan hun ved ikke dele noget - men hjælpsom er du så ikke Hvad der ligger til grund for at hun ikke orkede at være herinde er jo hendes egen sag. Om og hvor meget kontakt jeg har til hende vedkommer ikke andre. Det forstår de fleste. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 891 Skrevet 2. April, 2022 Frodige Ida skrev, 1 time siden: Hvad der ligger til grund for at hun ikke orkede at være herinde er jo hendes egen sag. Om og hvor meget kontakt jeg har til hende vedkommer ikke andre. Det forstår de fleste. Du er åbenbart stadigvæk helt umulig, at skrive med…. Jeg har skrevet dette til dig før, men du har åbentbart ikke forstået dette site….. har skriver mænd om sine oplevelser med gladespiger - anmeldelser/efterlysninger - så er det vel helt iorden at henvise til en anden profil her…. vil/kan du ikke hjælpe vedkommen - lader du bare være med at svare - eller svare pænt - jeg kan ikke hjælpe i denne situation - du vælger istedet at fare op - som der er ild i dig…. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 2. April, 2022 fræk6 skrev, for 2 timer siden: Du er åbenbart stadigvæk helt umulig, at skrive med…. Jeg har skrevet dette til dig før, men du har åbentbart ikke forstået dette site….. har skriver mænd om sine oplevelser med gladespiger - anmeldelser/efterlysninger - så er det vel helt iorden at henvise til en anden profil her…. vil/kan du ikke hjælpe vedkommen - lader du bare være med at svare - eller svare pænt - jeg kan ikke hjælpe i denne situation - du vælger istedet at fare op - som der er ild i dig…. Skål 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 891 Skrevet 2. April, 2022 Frodige Ida skrev, 1 time siden: Skål Skål - og god weekend til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg