Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Kørte forbi forleden dag, og havde skrevet lidt med dem/hende. Da jeg så huset mistede jeg alt lyst til overhovedet at overveje at banke på.

om det er fake, vides ikke, men min mavefornemmelse gjorde at jeg ikke tog chancen

Skrevet
exostar skrev, for 9 minutter siden:

Kørte forbi forleden dag, og havde skrevet lidt med dem/hende. Da jeg så huset mistede jeg alt lyst til overhovedet at overveje at banke på.

om det er fake, vides ikke, men min mavefornemmelse gjorde at jeg ikke tog chancen

Hvad var det ved huset der gjorde at du mistede lysten til at ringe på ?

Er dog blot et almindeligt parcelhus, der ligger lidt tilbage trukket fra vejen. Et typisk 60er hus .

Skrevet
joenne01 skrev, den 23.3.2022 at 22:14:

Hvad var det ved huset der gjorde at du mistede lysten til at ringe på ?

Er dog blot et almindeligt parcelhus, der ligger lidt tilbage trukket fra vejen. Et typisk 60er hus .

Det så bare slidt og rodet ud

Skrevet

Var forbi ved Chilli der sidste weekend, og indenfor er der pænt rent... Chilli så faktisk mere fræk ud i virkeligheden, men desværre virkede hun lidt som en pengemaskine...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.