Hop til indhold

Post-op

Featured Replies

Skrevet

Kan nogen forklare tiltrækningen ved sex med en post-op? Jeg har absolut ingen hæmninger, men har svært ved at forstå, hvad det fede er? Anyone?

Skrevet

Godt spørgsmål :) syntes selv en post-op, mangler en utrolig vigtig ting.;)

Har besøgt og dyrket sex med 2 der var post-op,  og der vil jeg foretrække en der er født som kvinde.

Skrevet
  • Author
sweetstone skrev, for 11 minutter siden:

Godt spørgsmål :) syntes selv en post-op, mangler en utrolig vigtig ting.;)

Har besøgt og dyrket sex med 2 der var post-op,  og der vil jeg foretrække en der er født som kvinde.

Netop. En pre-op har gerne en smuk kvindekrop og en dejlig pik, men der må være noget, som trækker ved post-op’en???

Skrevet
Udennavn skrev, for 3 timer siden:

Netop. En pre-op har gerne en smuk kvindekrop og en dejlig pik, men der må være noget, som trækker ved post-op’en???

Vi har mistet mange dejlige til saksen gennem årene. bl.a. daniella foxxx og kimber james.

• 1 month later...
Skrevet

For mig der er TOP og udelukkende AKTIV, er det attraktive ved en POST-OP transseksuel anal sex'en. Jeg har aldrig knaldet en cis kvinde der var specielt vild med analsex, og da jeg ikke har den store interesse for pikken, på de transseksuelle jeg har kneppet, har jeg det rigtigt godt med med POST-OP transseksuelle. Jeg har aldrig fået så god analsex som efter jeg begyndte at kneppe transer og transseksuelle. Håber det kan hjælpe med mit svar. Derfor har jeg den dag i dag, en POST-OP slavetøs, hvor jeg kan få afløb for min lyst til analsex :-)

Skrevet
PAX skrev, 1 time siden:

For mig der er TOP og udelukkende AKTIV, er det attraktive ved en POST-OP transseksuel anal sex'en. Jeg har aldrig knaldet en cis kvinde der var specielt vild med analsex, og da jeg ikke har den store interesse for pikken, på de transseksuelle jeg har kneppet, har jeg det rigtigt godt med med POST-OP transseksuelle. Jeg har aldrig fået så god analsex som efter jeg begyndte at kneppe transer og transseksuelle. Håber det kan hjælpe med mit svar. Derfor har jeg den dag i dag, en POST-OP slavetøs, hvor jeg kan få afløb for min lyst til analsex :-)

Fedt, bare man kunne finde enten det ene eller andet

• 3 weeks later...
Skrevet

Meget enig med PAX her. Postops kan være helt særlig ifm. det anal univers. De fleste har haft mange år med kun den form for sex, flere nyder den form for sex og efter at have fået saksen har de valgt kun at modtage, ikke kunne give. Bundlinje er at finder man den rigtige så kan de anale lege med disse piger blive second to non.

Skrevet

Jeg har ALDRIG mødt en POST-OP som var prostitueret, da jeg tror, at de vil have et begrænset marked og i skarpere konkurrence med cis-kønnet kvinder. Så hvis man ønsker en POST-OP, skal man nok på dating markedet.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.