Hop til indhold

Recommended Posts

Godt spørgsmål :) syntes selv en post-op, mangler en utrolig vigtig ting.;)

Har besøgt og dyrket sex med 2 der var post-op,  og der vil jeg foretrække en der er født som kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 11 minutter siden:

Godt spørgsmål :) syntes selv en post-op, mangler en utrolig vigtig ting.;)

Har besøgt og dyrket sex med 2 der var post-op,  og der vil jeg foretrække en der er født som kvinde.

Netop. En pre-op har gerne en smuk kvindekrop og en dejlig pik, men der må være noget, som trækker ved post-op’en???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Udennavn skrev, for 3 timer siden:

Netop. En pre-op har gerne en smuk kvindekrop og en dejlig pik, men der må være noget, som trækker ved post-op’en???

Vi har mistet mange dejlige til saksen gennem årene. bl.a. daniella foxxx og kimber james.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig der er TOP og udelukkende AKTIV, er det attraktive ved en POST-OP transseksuel anal sex'en. Jeg har aldrig knaldet en cis kvinde der var specielt vild med analsex, og da jeg ikke har den store interesse for pikken, på de transseksuelle jeg har kneppet, har jeg det rigtigt godt med med POST-OP transseksuelle. Jeg har aldrig fået så god analsex som efter jeg begyndte at kneppe transer og transseksuelle. Håber det kan hjælpe med mit svar. Derfor har jeg den dag i dag, en POST-OP slavetøs, hvor jeg kan få afløb for min lyst til analsex :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
PAX skrev, 1 time siden:

For mig der er TOP og udelukkende AKTIV, er det attraktive ved en POST-OP transseksuel anal sex'en. Jeg har aldrig knaldet en cis kvinde der var specielt vild med analsex, og da jeg ikke har den store interesse for pikken, på de transseksuelle jeg har kneppet, har jeg det rigtigt godt med med POST-OP transseksuelle. Jeg har aldrig fået så god analsex som efter jeg begyndte at kneppe transer og transseksuelle. Håber det kan hjælpe med mit svar. Derfor har jeg den dag i dag, en POST-OP slavetøs, hvor jeg kan få afløb for min lyst til analsex :-)

Fedt, bare man kunne finde enten det ene eller andet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget enig med PAX her. Postops kan være helt særlig ifm. det anal univers. De fleste har haft mange år med kun den form for sex, flere nyder den form for sex og efter at have fået saksen har de valgt kun at modtage, ikke kunne give. Bundlinje er at finder man den rigtige så kan de anale lege med disse piger blive second to non.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ALDRIG mødt en POST-OP som var prostitueret, da jeg tror, at de vil have et begrænset marked og i skarpere konkurrence med cis-kønnet kvinder. Så hvis man ønsker en POST-OP, skal man nok på dating markedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...