Hop til indhold
denunge

Der er kommet liv i Florida

Recommended Posts

Var på en længerevarende tur til Florida, på nogle uger, for ikke så længe siden, da jeg savnede at rejse.

Om det er fordi at der er desperation i branchen, om USA og Florida ser lettere på tingene, eller jeg bare var heldig at ramme plet, ved jeg ikke - men jeg havde en 100% succesfuld rate mht at få mere end blot masseret musklerne.

Jeg var inde flere steder, men vil lige fremhæve et par stykker


Hong Kong Massage, Orlando https://hongkongmassagefl.business.site/

Trængte til en gang massage, og googlede lidt. Fandt frem til noget som var et nyt fænomen for mig - table shower. Stedet udgiver sig for at være professionelt, og alting udaftil ser også pænt og nydeligt ud. Kom ind og kiggede på prislisten. 80 USD for 1 time, og 30 ekstra for Table Shower. 

Betalte og blev vist ind i rummet, og spurgt om jeg ville vaskes før eller efter. Da det havde været en lang dag i varmen, takkede jeg ja til vask inden, for at gøre det mere behageligt/hygiejnisk for pigen. Af med alt tøjet, og så op og ligge i et badekar lignende arrangement, på noget der lignede en yoga måtte. Først på maven, hvor hun så vaskede og sæbede (hun stod ved siden af og var påklædt), hvor der blev vasket godt mellem ballerne. Herefter vend rundt, og godt med vask foran - og især på og omkring pikken. Så var stilen ligesom lagt, og jeg vidste at der ville ske mere.

Nå, men en god aftørring af hende, var det ind i det andet rum på massage briksen. For øvrigt havde hun mundbind på gennem hele turen, men jeg behøvede ikke at bære et.

Ok - god massage hele vejen rundt på bagsiden, hvor det sidste stykke tid var med ret meget pirring mellem ballerne. Vend rundt, og lidt massage på forsiden, inden hun nærmede sig kalorius, hvorefter der blev spurgt om massage...? jo tak - der blev ikke lagt op til mere end HJ, men jeg måtte gerne røre hende oppe under nederdelen. Det var et dejligt hj, hvorefter hun masserede videre, indtil tiden var gået. Faktisk var der gået 75 minutter da jeg kom ud til bilen igen. På vej ud, bad hun om drikkepenge, så der fik hun 40 USD og var tilfreds med det. 

Der hang et skilt i massagerummet, at her udfører vi ikke sexuelle ydelser - så man skal nok ikke komme frembrusende, men bare go with the flow.

Vender helt sikkert tilbage, hvis jeg kommer ind i området igen.

Oriental Massage, Miami http://leisuretimemassage.com/

Bare hjemmesiden lægger op til ting og sager - og jeg så bestemt heller ikke nogen skilte her.

Nå, men 70 USD for en times massage. Betalte jeg, og blev vist ind værelset. Der var allerede masser af berøringer på vej derinde, og "baby, baby" hele tiden fra hende.

Nå, men af med tøjet, og lægge mig på maven. Herefter begyndte hun med lidt overfladisk massage, uden rigtig at ligge vægt i - men der blev gnubbet vældig meget med brysterne, som stadig var pakket ind i en lille kjole.

Ret hurtigt blev det til vend-om - og her snakker vi måske 10 minutters massage. Lidt massage af forsiden, inden der blev masseret på og omkring flagstangen. Herefter spurgte hun hvad jeg kunne ønske mig. Hun tilbød fuld pakke for 150 USD. Jeg spurgte om det var total, ja det var det, så jeg fiskede 80 USD mere op af pungen. Så så hun helt mærkelig ud i hovedet - no no 150 just for me....? Eh ok. 

Nå, men nu var vi jo ligesom kommet så langt, så det måtte jeg i gang med at betale. På med kondom, og slutte lidt, indtil den var godt stiv. Herefter af med hendes tøj og en ordentlig klat glidecreme, og så lå hun sig ellers klar på ryggen. Ikke noget med at yde, men blot nyde.

Fik affyret kanonen, hvorefter jeg spurgte om det var slut eller om ville massere lidt igen. Joe, hun kunne da godt massere lidt mere. Det gjorde hun så, ligeså nyttelyst som før, og så var tiden gået.

Eller det vil sige omkring 45 minutter alt i alt.

Så det sted vender jeg ikke tilbage til - for 210 USD for nytteløs massage, efterfulgt af selvgjort sex, og så endda snyde med tiden... nae ikke 2. gang.

 

Det var så to ting fra hver sin ende af scalaen. Der var også andre oplevelser, som var tæt på den første, så dem ser jeg ikke nogen grund til at fremhæve her.

Spørg hvis I vil vide mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror du har været heldig. Jeg har prøvet flere steder i bl.a. Florida og kvalitet og tid er kun nedadgående, mens prisen er i den anden retning. Besøgte Blue Spa i Dania Beach forleden, pigen forlangte 200 usd for 30 min ringe massage og blow. 

Det er sidste gang jeg gider besøge massage spa i USA.

Del dette indlæg


Link til indlæg
vor2574 skrev, den 9.4.2022 at 14:16:

Jeg tror du har været heldig. Jeg har prøvet flere steder i bl.a. Florida og kvalitet og tid er kun nedadgående, mens prisen er i den anden retning. Besøgte Blue Spa i Dania Beach forleden, pigen forlangte 200 usd for 30 min ringe massage og blow. 

Det er sidste gang jeg gider besøge massage spa i USA.

Det var også det jeg indikerede med opslaget. Det første var egentlig fint mens det andet var alt for dyrt i forhold til det man fik 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...