Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har besøgt denne yngre pige i dag https://annoncelight.dk/showad/300353. Det ligner hende på billederne og hun er sidst i 20'erne. Hun er erotisk buttet med lidt topmave uden, at det gør noget. Hun er sød, smilende og meget lattermild og spørger ind til, om man har det godt, ligger godt, vil have noget at drikke mv. Hun er ganske nærværende og hun virker glad for det, hun laver. Derudover er hun en lille smule genert og bliver lidt "fjantet" (på den gode måde), hvis man kigger hende dybt i øjnene længe nok :) 

Jeg havde bestilt 1½ time med fp til 1600 (1 time for 1200 fp), så prisen ligger vist rimelig fast. Hun lagde ud med en god gang massage uden olie-sjask. Massagen var absolut godkendt og endte ud i en gang b2b både på ryggen og maven. Der var dog ikke så meget pirring mens jeg lå på maven men ok pirring, da jeg lå på ryggen. Hun har nogle bløde økologiske små bryster str. B (en lille håndfuld) og var ganske berøringsvenlig undervejs. Dog ingen fingre indeni. Efter 40 minutters tid gik vi over til sex, hvor hun fulgte ganske godt med og var ok aktiv. Hun giver et godt (og vådt) blow, hvor også bollerne får en grundig tur. Hun smagte rigtig godt og vi var rundt i diverse stillinger. Vi afsluttede med fælles bad, hvor jeg blev vasket af hende :) 

Lokation: 7/10 (ikke så diskret, da hovedindgangen fører ud til et befærdet kryds. Der er også en bagindgang, men den brugte jeg ikke)

Sted: 8/10 (rimelig rent og mulighed for bad).

Massage: 10/10 (gennemført og god massage incl. b2b på ryg og front. Dog ikke så meget pirring)

Pigen: 9/10 (pigen er sød, nem at snakke med på engelsk og hun giver en rigtig god service)

Blow/hj: 8/10 (godt og vådt blow, handjob var ok)

Sex: 9/10 (hun følger godt med og er særdeles berøringsvenlig, dog ingen fingre indeni. Hun giver kun alm. kys uden tunge)

Jeg kan absolut anbefale at tage et smut forbi hende. Om ikke andet så for massagen for den var absolut i topklasse. Som en lille krølle på halen da jeg tog tøj på, gav hun mig mine strømper på, hvilket jeg ikke har prøvet andre steder, så hun gør absolut, hvad hun kan for at give en god service. Jeg kunne sagtens finde på at komme forbi igen.

Redigeret af 100% Gavtyv
Tilføjet tekst

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en god anmeldelse.

Det med strømper, skjorte og især sko har jeg prøvet mange steder :-). Det handler ikke om at få én ud af døren hurtigt. Men Thai-kvinder er bare generelt meget venligtsindet, og vil gøre meget for at man har det godt og er tilfreds.

(Undskyld afsporingen)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...