Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige været forbi denne lækre kvinde. Trods den lidt farverige overskrift i annoncen blev jeg mødt af en sød og rar kvinde pænere i virkeligheden end på billederne alder passer nok.

Da jeg ankom og så hende blev jeg ret tændt, så efter afklædning gik vi direkte til stående kys og kram lidt nusseri inden hun gik på knæ og gav et lækkert økoblow stadig med mig stående.

Herefter var vi omkring det meste af det hun tilbyder i annoncen på sengen med kondom naturligvis, går ikke i detaljer men jeg var tilfreds. Hun har lækre bryster og store ydre skamlæber det havde jeg ikke set før, men lækkert. masser af kys og kram en god gfe oplevelse for mig.  Sluttede af med den massage vi skulle have startet med (min skyld hi hi), hun giver god massage synes jeg.

Sted ok, privat  lejlighed med mulighed for bad

Pigen god

Gentagelse helt sikkert

https://annoncelight.dk/showad/339645

Redigeret af Bosse1910
glemt noget

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja jeg besøgte hende i sidste uge. Hun er taget til Helsingør og har byttet plads med Chili der på mange måder ligner hende, med samme måde at lave billeder på. Da jeg skrev med Jenny svarede hun tilbage på sms med en adresse i Esbjerg, som så blev rettet til Århus. Chilis annonce har også Esbjerg som stedangivelse, men er på samme adresse i Åbyhøj. Så....
Men om Jenny vil jeg sige, at hun var noget mindre udfarende med sine ydelser end man fik indtrykket af i annoncen. Speciel anatomi omkring kønsdelene må man sige... Og nok gav hun blowjob uden, men ikke som der stod i annoncen - blow and I will swallow - næh. Hun flyttede munden inden afslutningen og det var ellers aftalt og betalt for inden at hun ville gå hele vejen. Heller ikke squirt som lovet i annonce og sms:  guranteee Squirting (emoji med vanddråber)

Jeg vil dog sige, at samleje var lækkert fordi hun kyssede lidenskabeligt og jeg skulle egentlig bare have sluttet der, så ville indtrykket være forbedret en del tror jeg.

Redigeret af Hedonis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hedonis skrev, den 26.3.2022 at 16:41:

Ja jeg besøgte hende i sidste uge. Hun er taget til Helsingør og har byttet plads med Chili der på mange måder ligner hende, med samme måde at lave billeder på. Da jeg skrev med Jenny svarede hun tilbage på sms med en adresse i Esbjerg, som så blev rettet til Århus. Chilis annonce har også Esbjerg som stedangivelse, men er på samme adresse i Åbyhøj. Så....
Men om Jenny vil jeg sige, at hun var noget mindre udfarende med sine ydelser end man fik indtrykket af i annoncen. Speciel anatomi omkring kønsdelene må man sige... Og nok gav hun blowjob uden, men ikke som der stod i annoncen - blow and I will swallow - næh. Hun flyttede munden inden afslutningen og det var ellers aftalt og betalt for inden at hun ville gå hele vejen. Heller ikke squirt som lovet i annonce og sms:  guranteee Squirting (emoji med vanddråber)

Jeg vil dog sige, at samleje var lækkert fordi hun kyssede lidenskabeligt og jeg skulle egentlig bare have sluttet der, så ville indtrykket være forbedret en del tror jeg.

Kan du uddybe speciel anatomi omkring kønsdelene?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stokie skrev, for 12 timer siden:

Kan du uddybe speciel anatomi omkring kønsdelene?

Ja, hun havde ligesom ekstra meget fyld i området omkring skeden, ikke ydre kønslæber men som fedtpuder der slet ikke modsvares af hendes slanke krop. Så var der på den måde en dybde mellem disse puder før man nåede ind til skedeindgangen. Speciel oplevelse at begrave ansigt og mund i. Jeg fik egentlig en sær tanke om kønsskifteoperation undervejs, men den slags skal man være meget varsom med at antyde - (ok, det gjorde jeg så alligevel :-D) og det tror jeg dog ikke er tilfældet baseret på formen på de indre kønslæber og naturlig fugtighed.... Ah det er sgu lidt sært at gå så meget i detaljer med et andet menneskes intime konstruktion. Det er dog et faktum at jeg aldrig har set denne variation så udtalt på nogen anden kvinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...