Hop til indhold

Modne Maria (Vojensdream)

Featured Replies

Skrevet

Hejsa brødre.

Nu har jeg altid være vild med dejlig modne naturlige Quinder.. Jeg holder tit øje med Vojensdream og denne gang var der dukket en ny lækker moden Quinde op.
Maria, i Søndags i det dejlige solskinsvejr blev jeg ret tændt og måtte tage en tur til Vojens for at møde Maria.
Total lækker moden Quinde, lige efter min smag, pikanterier, høje hæle og så sød og naturlig som var det ens tante man fik lov til at hygge sig med... Lækker glat fisse og man kunne virkelig mærke at hun nød at blive slikket... Fik en god dejlig cocktail og kommer bestemt igen.

https://www.vojensdream.dk/maria

Skrevet

Tak for anmeldelsen. Lækker at se et dansk sted der formår at tiltrække danske kvinder til de flestes smag. På trods af huller i deres vagtplan ser det ud til at gå bedre i Vojens.

Skrevet

Sætter stor pris på Vojensdream.

Lækre lokaler.

Skrevet

Ser fantastisk ud , moden lige mig :-)

hvor lå vi ca. med prisen ???

• 3 months later...
Skrevet
  • Author

Hold nu kæft... jeg var så heldig at kunne arrangere min formiddag, så jeg atter fik en liderlig stund med dejlige modne Maria. Sidder her i middagspausen med et lille frækt smil på læben... lækre store patter, sødt smil, langt hår med lyse striber, selvsiddende strømper .... startede med et drømme BJ med gummi og i dag prøvede jeg at tage hende på gynækologbriksen  .. hold kæft det var frækt og der gik ikke mange minuter eller måske snare sekunder inden kanonen gik af... Kommer bestemt igen brødre.. 

Redigeret af TheGreatDane

Skrevet
Scorpionen skrev, den 24.3.2022 at 06:46:

Ser fantastisk ud , moden lige mig :-)

hvor lå vi ca. med prisen ???

Tak for de søde ord ;)

Skrevet
Elprebsi skrev, den 22.3.2022 at 11:17:

Tak for anmeldelsen. Lækker at se et dansk sted der formår at tiltrække danske kvinder til de flestes smag. På trods af huller i deres vagtplan ser det ud til at gå bedre i Vojens.

Tror Vojens er en af de få steder der kun har dejlige danske piger ;) 

Skrevet
[email protected] skrev, for 2 timer siden:

Tror Vojens er en af de få steder der kun har dejlige danske piger ;) 

Det tror jeg også at det er og super at der sættes pris på det i huset og hos gæsterne :-)

Skrevet
TheGreatDane skrev, den 22.3.2022 at 10:24:

Hejsa brødre.

Nu har jeg altid være vild med dejlig modne naturlige Quinder.. Jeg holder tit øje med Vojensdream og denne gang var der dukket en ny lækker moden Quinde op.
Maria, i Søndags i det dejlige solskinsvejr blev jeg ret tændt og måtte tage en tur til Vojens for at møde Maria.
Total lækker moden Quinde, lige efter min smag, pikanterier, høje hæle og så sød og naturlig som var det ens tante man fik lov til at hygge sig med... Lækker glat fisse og man kunne virkelig mærke at hun nød at blive slikket... Fik en god dejlig cocktail og kommer bestemt igen.

https://www.vojensdream.dk/maria

Tak for den pæne anmeldelse og selv tak for et skønt besøg af en gentleman :-) 

Skrevet

Vild med velplejede naturlige danske kvinder i alderen ca 35 og op.

Skrevet
nuser9 skrev, 1 time siden:

Vild med velplejede naturlige danske kvinder i alderen ca 35 og op.

Tak -_-

Skrevet

Har selv overvejet Vojensdream, jeg er ny indenfor det hele med alt sådan noget her, kan du anbefale det til en nybegynder? Eller anbefaler du noget mere personligt, til "første gang"? 

Vh,

Skrevet
Mikro12 skrev, den 14.7.2022 at 16:20:

Har selv overvejet Vojensdream, jeg er ny indenfor det hele med alt sådan noget her, kan du anbefale det til en nybegynder? Eller anbefaler du noget mere personligt, til "første gang"? 

Vh,

Hejsa :rolleyes:

jeg vil og kan helt klart anbefale Vojensdream !
Jeg personligt tager altid en snak med min gæst først og der kan du så fortælle at det er første gang og så snakker vi om de drømme/ønsker du har <3

knus Maria 

Skrevet
Maria_Vojens skrev, den 11.7.2022 at 19:20:

Tak for den pæne anmeldelse og selv tak for et skønt besøg af en gentleman :-) 

:x

• 5 weeks later...
Skrevet
Maria_Vojens skrev, den 13.7.2022 at 11:47:

Tak -_-

Så finder du ikke noget bedre end Maria

Skrevet
Mikro12 skrev, den 14.7.2022 at 16:20:

Vh,

Hej mirko , jeg er selv ny i denne verden . Men fik en fantastisk behandling i Vojens , mere personligt og naturligt tror jeg ikke det kan blive   Vh 

Skrevet
Sønderjyden68 skrev, den 22.8.2022 at 16:59:

Hej mirko , jeg er selv ny i denne verden . Men fik en fantastisk behandling i Vojens , mere personligt og naturligt tror jeg ikke det kan blive   Vh 

Tusind tak Sønderjyde :wub:

Skrevet
Sønderjyden68 skrev, den 22.8.2022 at 16:59:

hvem besøgte du

Skrevet
hansf skrev, for 58 minutter siden:

hvem besøgte du

Det var jessica jeg havde den store fornøjelse og besøge … men min kommentar går mere på hele setuppet i Vojens … 

• 3 weeks later...
Skrevet

Hej jeg har lige besøgt maria i Vojens 

det var en skøn,  hyggelig og meget fræk oplevelse  

Der var bare kemi mellem os fra første sekund 

masser af kys kram kærtegn og ikke mindst øjenkontakt … 

den halve time gik på 2 sek… ;-) … 

Der er ikke meget modent over hendes krop ,

den ville mange langt yngre kvinder misunde hende ….

mvh sønderjyden …

Risiko for gentagelse er meget STOR … :-) :-)  

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.