Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa brødre.

Nu har jeg altid være vild med dejlig modne naturlige Quinder.. Jeg holder tit øje med Vojensdream og denne gang var der dukket en ny lækker moden Quinde op.
Maria, i Søndags i det dejlige solskinsvejr blev jeg ret tændt og måtte tage en tur til Vojens for at møde Maria.
Total lækker moden Quinde, lige efter min smag, pikanterier, høje hæle og så sød og naturlig som var det ens tante man fik lov til at hygge sig med... Lækker glat fisse og man kunne virkelig mærke at hun nød at blive slikket... Fik en god dejlig cocktail og kommer bestemt igen.

https://www.vojensdream.dk/maria

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Lækker at se et dansk sted der formår at tiltrække danske kvinder til de flestes smag. På trods af huller i deres vagtplan ser det ud til at gå bedre i Vojens.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hold nu kæft... jeg var så heldig at kunne arrangere min formiddag, så jeg atter fik en liderlig stund med dejlige modne Maria. Sidder her i middagspausen med et lille frækt smil på læben... lækre store patter, sødt smil, langt hår med lyse striber, selvsiddende strømper .... startede med et drømme BJ med gummi og i dag prøvede jeg at tage hende på gynækologbriksen  .. hold kæft det var frækt og der gik ikke mange minuter eller måske snare sekunder inden kanonen gik af... Kommer bestemt igen brødre.. 

Redigeret af TheGreatDane

Del dette indlæg

Link til indlæg
Elprebsi skrev, den 22.3.2022 at 11:17:

Tak for anmeldelsen. Lækker at se et dansk sted der formår at tiltrække danske kvinder til de flestes smag. På trods af huller i deres vagtplan ser det ud til at gå bedre i Vojens.

Tror Vojens er en af de få steder der kun har dejlige danske piger ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheGreatDane skrev, den 22.3.2022 at 10:24:

Hejsa brødre.

Nu har jeg altid være vild med dejlig modne naturlige Quinder.. Jeg holder tit øje med Vojensdream og denne gang var der dukket en ny lækker moden Quinde op.
Maria, i Søndags i det dejlige solskinsvejr blev jeg ret tændt og måtte tage en tur til Vojens for at møde Maria.
Total lækker moden Quinde, lige efter min smag, pikanterier, høje hæle og så sød og naturlig som var det ens tante man fik lov til at hygge sig med... Lækker glat fisse og man kunne virkelig mærke at hun nød at blive slikket... Fik en god dejlig cocktail og kommer bestemt igen.

https://www.vojensdream.dk/maria

Tak for den pæne anmeldelse og selv tak for et skønt besøg af en gentleman :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har selv overvejet Vojensdream, jeg er ny indenfor det hele med alt sådan noget her, kan du anbefale det til en nybegynder? Eller anbefaler du noget mere personligt, til "første gang"? 

Vh,

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mikro12 skrev, den 14.7.2022 at 16:20:

Har selv overvejet Vojensdream, jeg er ny indenfor det hele med alt sådan noget her, kan du anbefale det til en nybegynder? Eller anbefaler du noget mere personligt, til "første gang"? 

Vh,

Hejsa :rolleyes:

jeg vil og kan helt klart anbefale Vojensdream !
Jeg personligt tager altid en snak med min gæst først og der kan du så fortælle at det er første gang og så snakker vi om de drømme/ønsker du har <3

knus Maria 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mikro12 skrev, den 14.7.2022 at 16:20:

Vh,

Hej mirko , jeg er selv ny i denne verden . Men fik en fantastisk behandling i Vojens , mere personligt og naturligt tror jeg ikke det kan blive   Vh 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sønderjyden68 skrev, den 22.8.2022 at 16:59:

Hej mirko , jeg er selv ny i denne verden . Men fik en fantastisk behandling i Vojens , mere personligt og naturligt tror jeg ikke det kan blive   Vh 

Tusind tak Sønderjyde :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sønderjyden68 skrev, den 22.8.2022 at 16:59:

hvem besøgte du

Del dette indlæg

Link til indlæg
hansf skrev, for 58 minutter siden:

hvem besøgte du

Det var jessica jeg havde den store fornøjelse og besøge … men min kommentar går mere på hele setuppet i Vojens … 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej jeg har lige besøgt maria i Vojens 

det var en skøn,  hyggelig og meget fræk oplevelse  

Der var bare kemi mellem os fra første sekund 

masser af kys kram kærtegn og ikke mindst øjenkontakt … 

den halve time gik på 2 sek… ;-) … 

Der er ikke meget modent over hendes krop ,

den ville mange langt yngre kvinder misunde hende ….

mvh sønderjyden …

Risiko for gentagelse er meget STOR … :-) :-)  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...