TheGreatDane 28 Skrevet 22. Marts, 2022 Hejsa brødre. Nu har jeg altid være vild med dejlig modne naturlige Quinder.. Jeg holder tit øje med Vojensdream og denne gang var der dukket en ny lækker moden Quinde op. Maria, i Søndags i det dejlige solskinsvejr blev jeg ret tændt og måtte tage en tur til Vojens for at møde Maria. Total lækker moden Quinde, lige efter min smag, pikanterier, høje hæle og så sød og naturlig som var det ens tante man fik lov til at hygge sig med... Lækker glat fisse og man kunne virkelig mærke at hun nød at blive slikket... Fik en god dejlig cocktail og kommer bestemt igen. https://www.vojensdream.dk/maria 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1715 Skrevet 22. Marts, 2022 Tak for anmeldelsen. Lækker at se et dansk sted der formår at tiltrække danske kvinder til de flestes smag. På trods af huller i deres vagtplan ser det ud til at gå bedre i Vojens. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuser9 180 Skrevet 23. Marts, 2022 Sætter stor pris på Vojensdream. Lækre lokaler. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ham der gutten 141 Skrevet 23. Marts, 2022 https://www.vojensdream.dk/maria jeg giver lige en hånd med linket, så det også virker ;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scorpionen 18 Skrevet 24. Marts, 2022 Ser fantastisk ud , moden lige mig hvor lå vi ca. med prisen ??? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheGreatDane 28 Skrevet 8. Juli, 2022 (edited) Hold nu kæft... jeg var så heldig at kunne arrangere min formiddag, så jeg atter fik en liderlig stund med dejlige modne Maria. Sidder her i middagspausen med et lille frækt smil på læben... lækre store patter, sødt smil, langt hår med lyse striber, selvsiddende strømper .... startede med et drømme BJ med gummi og i dag prøvede jeg at tage hende på gynækologbriksen .. hold kæft det var frækt og der gik ikke mange minuter eller måske snare sekunder inden kanonen gik af... Kommer bestemt igen brødre.. Redigeret 8. Juli, 2022 af TheGreatDane 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maria_Vojens 8 Skrevet 8. Juli, 2022 Selv tak søde, glæder mig til vi ses igen… Kyskys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maria_Vojens 8 Skrevet 8. Juli, 2022 Scorpionen skrev, den 24.3.2022 at 06:46: Ser fantastisk ud , moden lige mig hvor lå vi ca. med prisen ??? Tak for de søde ord ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 268 Skrevet 11. Juli, 2022 Elprebsi skrev, den 22.3.2022 at 11:17: Tak for anmeldelsen. Lækker at se et dansk sted der formår at tiltrække danske kvinder til de flestes smag. På trods af huller i deres vagtplan ser det ud til at gå bedre i Vojens. Tror Vojens er en af de få steder der kun har dejlige danske piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maria_Vojens 8 Skrevet 11. Juli, 2022 [email protected] skrev, for 2 timer siden: Tror Vojens er en af de få steder der kun har dejlige danske piger Det tror jeg også at det er og super at der sættes pris på det i huset og hos gæsterne :-) 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maria_Vojens 8 Skrevet 11. Juli, 2022 TheGreatDane skrev, den 22.3.2022 at 10:24: Hejsa brødre. Nu har jeg altid være vild med dejlig modne naturlige Quinder.. Jeg holder tit øje med Vojensdream og denne gang var der dukket en ny lækker moden Quinde op. Maria, i Søndags i det dejlige solskinsvejr blev jeg ret tændt og måtte tage en tur til Vojens for at møde Maria. Total lækker moden Quinde, lige efter min smag, pikanterier, høje hæle og så sød og naturlig som var det ens tante man fik lov til at hygge sig med... Lækker glat fisse og man kunne virkelig mærke at hun nød at blive slikket... Fik en god dejlig cocktail og kommer bestemt igen. https://www.vojensdream.dk/maria Tak for den pæne anmeldelse og selv tak for et skønt besøg af en gentleman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nuser9 180 Skrevet 13. Juli, 2022 Vild med velplejede naturlige danske kvinder i alderen ca 35 og op. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maria_Vojens 8 Skrevet 13. Juli, 2022 nuser9 skrev, 1 time siden: Vild med velplejede naturlige danske kvinder i alderen ca 35 og op. Tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikro12 1 Skrevet 14. Juli, 2022 Har selv overvejet Vojensdream, jeg er ny indenfor det hele med alt sådan noget her, kan du anbefale det til en nybegynder? Eller anbefaler du noget mere personligt, til "første gang"? Vh, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maria_Vojens 8 Skrevet 19. Juli, 2022 Mikro12 skrev, den 14.7.2022 at 16:20: Har selv overvejet Vojensdream, jeg er ny indenfor det hele med alt sådan noget her, kan du anbefale det til en nybegynder? Eller anbefaler du noget mere personligt, til "første gang"? Vh, Hejsa jeg vil og kan helt klart anbefale Vojensdream ! Jeg personligt tager altid en snak med min gæst først og der kan du så fortælle at det er første gang og så snakker vi om de drømme/ønsker du har knus Maria 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maria_Vojens 8 Skrevet 19. Juli, 2022 Maria_Vojens skrev, den 11.7.2022 at 19:20: Tak for den pæne anmeldelse og selv tak for et skønt besøg af en gentleman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fetisten 2 Skrevet 18. August, 2022 Maria_Vojens skrev, den 13.7.2022 at 11:47: Tak Så finder du ikke noget bedre end Maria 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sønderjyden68 136 Skrevet 22. August, 2022 Mikro12 skrev, den 14.7.2022 at 16:20: Har selv overvejet Vojensdream, jeg er ny indenfor det hele med alt sådan noget her, kan du anbefale det til en nybegynder? Eller anbefaler du noget mere personligt, til "første gang"? Vh, Hej mirko , jeg er selv ny i denne verden . Men fik en fantastisk behandling i Vojens , mere personligt og naturligt tror jeg ikke det kan blive Vh 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maria_Vojens 8 Skrevet 25. August, 2022 Sønderjyden68 skrev, den 22.8.2022 at 16:59: Hej mirko , jeg er selv ny i denne verden . Men fik en fantastisk behandling i Vojens , mere personligt og naturligt tror jeg ikke det kan blive Vh Tusind tak Sønderjyde 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hansf 0 Skrevet 27. August, 2022 Sønderjyden68 skrev, den 22.8.2022 at 16:59: Hej mirko , jeg er selv ny i denne verden . Men fik en fantastisk behandling i Vojens , mere personligt og naturligt tror jeg ikke det kan blive Vh hvem besøgte du Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sønderjyden68 136 Skrevet 27. August, 2022 hansf skrev, for 58 minutter siden: hvem besøgte du Det var jessica jeg havde den store fornøjelse og besøge … men min kommentar går mere på hele setuppet i Vojens … Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sønderjyden68 136 Skrevet 15. September, 2022 Hej jeg har lige besøgt maria i Vojens det var en skøn, hyggelig og meget fræk oplevelse Der var bare kemi mellem os fra første sekund masser af kys kram kærtegn og ikke mindst øjenkontakt … den halve time gik på 2 sek… … Der er ikke meget modent over hendes krop , den ville mange langt yngre kvinder misunde hende …. mvh sønderjyden … Risiko for gentagelse er meget STOR … 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg