Hop til indhold

Nogle erfaringer..

Featured Replies

Skrevet

Alle de +'er gør mig svimmel.... :roll:

Hvor er jeg bare enig.

For mit indre blik ser jeg hende sidde med et kasseapparat eller en strimmelregnemaskine og tælle sammen, mens man aftaler, hvad seancen skal indeholde. :(

Skrevet

Hvor er jeg bare enig.

For mit indre blik ser jeg hende sidde med et kasseapparat eller en strimmelregnemaskine og tælle sammen, mens man aftaler, hvad seancen skal indeholde. :(

Nu må I sgu skulle holde om med at lade jer forvirre af hendes store babser :P:P - hun har ellers gjort det nemt for jer:

HALV TIME MED ALT EXCL GRÆSK KUN 1500 KR

HALV TIME MED ALT INCL GRÆSK KUN 1800 KR

Skrevet
  • Author

.. bortset fra det ...nogle der har prøvet hende ??

Skrevet

Ja hende har jeg erfaringer med. Tror jeg var den første der engang i sin tid købeknaldede hende på Marselisborgvej i Århus. Fik en tur med hele pakken i en times tid og det var sgu' godt.

Lotte går i ikke fejl i byen af. ;)

Skrevet
  • Author

Ja hende har jeg erfaringer med. Tror jeg var den første der engang i sin tid købeknaldede hende på Marselisborgvej i Århus. Fik en tur med hele pakken i en times tid og det var sgu' godt.

Lotte går i ikke fejl i byen af. ;)

Takker ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.