Pikken 250 Skrevet 19. September, 2013 ... med denne pige : http://www.voksenlisten.dk/lotte ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jydeka'l 18 Skrevet 19. September, 2013 Alle de +'er gør mig svimmel.... :roll: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15847 Skrevet 19. September, 2013 Alle de +'er gør mig svimmel.... Hvor er jeg bare enig. For mit indre blik ser jeg hende sidde med et kasseapparat eller en strimmelregnemaskine og tælle sammen, mens man aftaler, hvad seancen skal indeholde. :( Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 19. September, 2013 Hvor er jeg bare enig. For mit indre blik ser jeg hende sidde med et kasseapparat eller en strimmelregnemaskine og tælle sammen, mens man aftaler, hvad seancen skal indeholde. Nu må I sgu skulle holde om med at lade jer forvirre af hendes store babser - hun har ellers gjort det nemt for jer: HALV TIME MED ALT EXCL GRÆSK KUN 1500 KR HALV TIME MED ALT INCL GRÆSK KUN 1800 KR Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 250 Skrevet 19. September, 2013 .. bortset fra det ...nogle der har prøvet hende ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gaffer Skrevet 19. September, 2013 Ja hende har jeg erfaringer med. Tror jeg var den første der engang i sin tid købeknaldede hende på Marselisborgvej i Århus. Fik en tur med hele pakken i en times tid og det var sgu' godt. Lotte går i ikke fejl i byen af. ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 250 Skrevet 19. September, 2013 Ja hende har jeg erfaringer med. Tror jeg var den første der engang i sin tid købeknaldede hende på Marselisborgvej i Århus. Fik en tur med hele pakken i en times tid og det var sgu' godt. Lotte går i ikke fejl i byen af. Takker ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg